Gå til innhold

Perverst dataspill sjokkerer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hmm, Descent kom vel i 1996, vil jeg tro.

Stunts var forøvrig ikke i full 3D. Det var til og med mindre 3D enn DOOM.

6665943[/snapback]

i følge wiki kom descent i 1995.. altså ikke 'lenge' etter doom, men det er jo et definisjonsspørsmål

Skrevet
Hmm, Descent kom vel i 1996, vil jeg tro.

Stunts var forøvrig ikke i full 3D. Det var til og med mindre 3D enn DOOM.

6665943[/snapback]

Stunts var full 3D. Levelene i Doom var bygget på samme prinsipp som levelene i Wolfenstein 3D, bortsett fra at ikke alt var på samme høyde-nivå, legg merke til at ingen rom over rom, eller korridorer over korridorer. Ingen dynamiske objekter i Doom var heller annet enn sprites. :)

Skrevet

Nettopp. Det var jo det jeg sa. DOOM var ikke egentlig 3D. Stunts var vel 3D, som du sier. Likevel, det var mye simplere enn DOOM. Det fantes ingen spesielle detaljerte teksturer, så vidt jeg kan huske. Alt var bare plater med en farge her og en annen farge der.

Skrevet

Ethel Kjørkleiv... hehe, har veldig lyst å ringe hene opp, utgi meg som en TV 2 Reporter og stille henne noen spørsmål om artikkelen, om hvordan barna vokste opp og hvordan holdningen hennes er i dag..

Skrevet

Har bare lest litt av artikkelen i avisen men det at det engelske bladet som har anmelt spillet skriver godt om det viser vel bare at vi i norge hang/(henger) etter.

Nå er det greit vist gamer skriver "DØ helvetes avskum" som overskrift til anmeldelsen av Quake 4 eller noe slik.

Skrevet
Det gjorde de nok. Carmageddon (så vel som 2'ern - og GTA 3) vakte stor oppmerksomhet, og ny energi blant disse latterlige lynsjerne.

6700163[/snapback]

Du glemte Postal :) Var vel også ganske sjokkerende.

Dra rundt å skyte homser

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

ahaha omg:) visste ikke dette :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...