Gå til innhold

Ny pers på 60 meter!


b0berg

Anbefalte innlegg

Sprang 60-meteren på 7.94 idag! :) Best på skolen og betydelig bedring fra ifjor, da jeg sprang på 8.30 (holdt til 3.plass)

Men har lyst på friidretts-tilbud her i kommunen :/

 

 

Noen som vet hvor fort ungdommer på samlinger springer? Eller springer de 100meter kanskje.... Er 15 år :)

sterkt altså, det var inponerande, driv du med aktiv idrett...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
.. Og så meg da, som klarer 200m på 31,( noe ? ) og 60m på 8.94 ..

 

.. Trener aldri da, hakke hatt noen form for trening ( utenom gym og fritid ) på 5 år :mrgreen:

 

Gir egentlig f*** i gym karakter, men tenkte jeg skulle poste mine über skillz..

 

 

( ja, hele posten var ment som spøk ) :p

Hvor gannel er du da?

Jeg er 12 år og løper 200 meter på 30.35...

Lenke til kommentar
.. Og så meg da, som klarer 200m på 31,( noe ? ) og 60m på 8.94 ..

 

.. Trener aldri da, hakke hatt noen form for trening ( utenom gym og fritid ) på 5 år :mrgreen:

 

Gir egentlig f*** i gym karakter, men tenkte jeg skulle poste mine über skillz..

 

 

( ja, hele posten var ment som spøk ) :p

gym karakteren er jo kanskje den viktigste karakteren du har på Videregående skole da..... ;)

Lenke til kommentar
Jeg løp 9 runder og 150m på qper'n for noen år siden. For de som ikke vet hva qper'n er: På qper-testen skal du løpe så langt du klarer på 12 min. Spydde etterpå av utmattelse :p

Jeg løp 16 runder rundt 16-metern på en fotball-bane på 12 min i fjor :w00t:

 

Ååå, da husker jeg at jeg var skikkelig dårlig hele dagen pluss neste dagen bare på grunn av det....

 

Tips: Drikk masse dagen før du skal ta qper'n!!

 

 

Edit: Glemte å si at jeg var syk dagen før.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Er bra det der. Samme som meg da jeg gikk i 10. klasse. En kamerat var med i NM i 60 m. for noen år siden. Han sprang vel inn til 3. plass med tiden 7.4. Var nok en smule mer nøyaktig måling enn hva det er på skoler.

Det heter ikke nm i 60 meter, det heter nm i friidrett, og øvelsen heter 60 meter :tease:

Lenke til kommentar
Jeg løp 9 runder og 150m på qper'n for noen år siden. For de som ikke vet hva qper'n er: På qper-testen skal du løpe så langt du klarer på 12 min. Spydde etterpå av utmattelse :p

Veldig bra :thumbup:

Hvor gammel var du da?

 

dæven!! det er bra ass! knuser vel de fleste i klassen min!! og jeg går på idrettslinje!

 

Forundrer meg egentlig lite. Vil tro det er mest fotballspillere som går der så.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...