Gå til innhold

Tråden om trommeslagere


figure_02

Anbefalte innlegg

F.eks slik, hvis det blir avstemning er disse allerede nominert:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg nominerer:

Neil Peart

Terry Bozzio

Carl Palmer

Keith Moon

Bill Bruford

John Boham

Nick McBrain

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
F.eks slik, hvis det blir avstemning er disse allerede nominert:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg nominerer:

Neil Peart

Terry Bozzio

Carl Palmer

Keith Moon

Bill Bruford

John Boham

Nick McBrain

8878788[/snapback]

 

Ja, det var en god ide

 

Jeg nominerer:

Danny Carey

Nike Port Noi

Tommy Aldridge

Lenke til kommentar

Jeg nominerer:

i tillegg til som jeg har segt tidligere med skjul:

Neil Peart

Terry Bozzio

Carl Palmer

Keith Moon

Bill Bruford

John Boham

Nick McBrain

:

Vinnie Colaiuta

Buddy Rich

Steve Gadd

Billy Cobham

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm
Neivel....

8878964[/snapback]

Alle kommer vel til å ville ha sin trommis i pollen, og da blir det 500 alternativer med en stemme hver. Om jeg ikke tar helt forjævlig feil?

Lenke til kommentar

Kan bare glemme en poll, blir altfor mange alternativer, og hvis vi skal kutte ned til 10 stk blir det mange som ikke blir fornøyd.

8879751[/snapback]

det blir kanskje 15-20 :hmm:

Lenke til kommentar

Kan bare glemme en poll, blir altfor mange alternativer, og hvis vi skal kutte ned til 10 stk blir det mange som ikke blir fornøyd.

8879751[/snapback]

det blir kanskje 15-20 :hmm: Og hvis folk nominerer trommelagere som er helt på jodet som Travis Barker eller Lars Ulrich osv er det jo bare å ikke ta dem med. Fordi da får vi på avstemmningen riktige stemmer fra de som har peiling. Selvom jeg, med all respekt for Nicko McBrain, har en følelse av at han vinner fordi det er han flest har hørt om her på forumet :(

Lenke til kommentar

Enig med trevakt der. Hadde dette vært et forum for trommeslagere, og musikkintresserte kunne vi kjørt en poll, men det er ikke nok folk som har peiling her :p Hadde vel blitt Tommy Lee som hadde vunnet, eller kanskje Lars Urlich, nettopp pga, at det er de to navnene som blir nevnt mest.

Endret av Kramstogen
Lenke til kommentar

Nicko McBrain er jo evig kul da. Har ingen som helst peiling på hva som skal til for å være en god trommis, men etter det jeg har forstått spiller McBrain med en litt spesiell basstrommeteknikk (?). Uansett. Bryr meg ikke om det musikktekniske. Fyren er RÅ! Har ikke møtt han selv, men på intervjuer og liknende er han bare utrolig morsom og kul :D.

Lenke til kommentar

Noen andre enn meg som ser en klasseforskjell her?

Neil Peart

Lars Ulrich

 

Metallica er et bra band... men herregud... det betyr ikke at Lars er en god trommis

8887458[/snapback]

Det er de mest populære bandene hvor de har en trommis som ahn trommiesn vinner. Enig med Kramstogen at dette er et forum for alle, derfor kommer mange tullinger som ikke har peiling på musikk inn og foreslår trommiser som er så dårlige :(

Lenke til kommentar
Eneste grunnet til at jeg liker Tommy Lee, er at han lager bra show, ikke fordi han er god eller spiller solid eller noe

8863246[/snapback]

 

Ja det skal han ha, vet ikke om noe andre trommiser som har spillt trommer opp ned eller sidelengs for den del, men noen ganger overdrev han litt med pratingen når han spillte live.

8864322[/snapback]

Der er jeg enig! "Er you fucking ready for som fucking fuckety fuckfuckfuck?! FUUUCK you, you fucking fuck, fuck you in the fuck, fucking fuck! YEAH!" Øh, slitsomt.

 

Jeg liker også trommisen i "The Commitments".

Lenke til kommentar
Lars Ulrich er utrolig overvurdert, og Metallica er ikke lenger et bra band.

 

Enig med dere som sier Lars Ullrich er overvurdert men slutt å overdriv så utrolig da. Mye god tromming som passer til Metallica. Fyren er ikke så håpløs som dere skal ha det til ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...