Gå til innhold

Minimum skjermkort HL2/CS2!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vil mitt ati radeon sapphire 9800 atlantis 256 mb klare HL2

Selvsagt, har du ikke lest en dritt av det de andre har skrevet eller.

Enig. LES postene. Jeg skrev nettopp (et par poster opp) at hvis mitt 9600XT kan klare det, så kan de senere kortene også klare det, INKLUDERT 9800. Kan quote meg selv, bare for å understreke:

 

Jeg har et Radeon 9600XT, og det vil fungere helt fint (tror jeg), så alle etter det, inkludert 9800, vil fungere helt fint.

 

Dette skrev jeg for at alle som har et 9800 skal slippe å spørre når det allikevel står mange, jeg gjentar, mange andre steder i tråden. :wallbash:

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Folk som ikke gidder å lese tråden - ikke engang fire simple sider - bør ikke poste her heller :nei:

--------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Beklager hvis jeg høres sur ut, noe jeg ikke er, men jeg irriterer meg over alle forumbrukerne som poster uten å lese hva som har blitt sagt.

Endret av ProZaC
Lenke til kommentar
Kan jeg spille HL2 med mitt 9800 pro ?

:!: Har du hørt om å lese gjennom de foregående sdene eller?? faktisk så har du svaret rett over :thumbup:

 

Og ja du kan regne med å kunne spille HL2 godt me ditt 9800 pro :w00t:

Jeg kødda....

 

Klarer ikke å tolke av smiley'ene dine hvor vidt du også gjorde det....

 

Vi får slutte mens leken er god :)

Lenke til kommentar
Kan jeg spille HL2 med mitt 9800 pro ?

:!: Har du hørt om å lese gjennom de foregående sdene eller?? faktisk så har du svaret rett over :thumbup:

 

Og ja du kan regne med å kunne spille HL2 godt me ditt 9800 pro :w00t:

Jeg kødda....

 

Klarer ikke å tolke av smiley'ene dine hvor vidt du også gjorde det....

 

Vi får slutte mens leken er god :)

Fikk nesten pusteproblemer der... :p

Lenke til kommentar

Kjører CS:S i 1024 x 768 med high på alt, trillianer filtering, men AA og V.sync skrudd av. Så strengt tatt trenger du ikke mere enn GF4 4200 for CS:S. Men vil ha litt ekstra eye-candy må du nok kjøpe noe litt bedre. Kort sagt det er ikke vits i å blakke seg på et grafikk kort til 4000+ til CS:S.

Lenke til kommentar
Konklusjon = HL 2 kan spilles på masse dårlige pcr.. Noe jeg egentlig ikke er begeistret for.. :roll:

HL2 kan presse de aller fleste nye maskiner og :roll:

 

Source motoren justerer seg etter hvilken maskine du spiller på. Så dersom du har et dx7 skjermkort så får du bare de effektene som dx7 støtter. Også detaljenivået er avhengig av mengden Ram og hvor rask CPU'en er.

 

At HL2 kan spiller på maskiner fra 1.2GHZ og oppover og et dx6 skjermkort gjør bare et spillet selger mer. Det er ikke alle som har like bra maskiner og mange som ikke har greie på slikt unngår å kjøpe spill som har meget god grafikk fordi de tror maskinen ikke klarer kjøre det.

Lenke til kommentar
Konklusjon = HL 2 kan spilles på masse dårlige pcr.. Noe jeg egentlig ikke er begeistret for.. :roll:

lur kommentar. så du syns det er dårlig at motoren er bra lagd så flere kan spille det? har du maskin til det kan du jo også få dritbra grafikk, skru på alt av effekter og AA \ AF og gud vet hva ... mens jeg som har en maskin som nærmer seg 3 år også kan få spilt med (dog i DX8) med akseptabel grafikk. det syns jeg heller er en positiv ting. Halo på pc feks gikk jo som sirup og hadde likevel ganske dårlig grafikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...