Gå til innhold

TES: Bilder fra The Elderscrolls IV.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm. På det ene skogbildet der stod det noe om at "Se hva Xbox 2 kan klare å lage". Det betyr ikke at det vi ser er et screenshot fra en som spiller eller noe, sannsynligvis er vel alle bildene her bare pre-rendra bilder som grafikkmotoren KAN klare å lage, ikke ingame shots. Så alt det gresset på det ene av de bildene, tviler litt på at det kan bli rendra realtime sammen med resten av den syke grafikken der på noen PC i dag. Og selv om det da så skal være 2 år til dette spillet kommer så tviler jeg på at vi vil ha hoppet så langt frem i teknologien at dette vil være mulig, samt at spillet må jo kunne kjøres på litt eldre maskiner.

 

Nei, jeg vil heller vente og se til det kommer virkelige ingame-screens fra betatester osv :)

 

NB: Må forresten uansett si at selv om dette da altså bare var pre-rendra greier eller noe, så var det enormt bra lagd allikevel av en grafikkmotor for et spill.

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Hmm. På det ene skogbildet der stod det noe om at "Se hva Xbox 2 kan klare å lage". Det betyr ikke at det vi ser er et screenshot fra en som spiller eller noe, sannsynligvis er vel alle bildene her bare pre-rendra bilder som grafikkmotoren KAN klare å lage, ikke ingame shots. Så alt det gresset på det ene av de bildene, tviler litt på at det kan bli rendra realtime sammen med resten av den syke grafikken der på noen PC i dag. Og selv om det da så skal være 2 år til dette spillet kommer så tviler jeg på at vi vil ha hoppet så langt frem i teknologien at dette vil være mulig, samt at spillet må jo kunne kjøres på litt eldre maskiner.

 

Nei, jeg vil heller vente og se til det kommer virkelige ingame-screens fra betatester osv :)

 

NB: Må forresten uansett si at selv om dette da altså bare var pre-rendra greier eller noe, så var det enormt bra lagd allikevel av en grafikkmotor for et spill.

Må ikke du komme her å være negativ...ser du ikke at vi er i lykke rus?

Lenke til kommentar
Det betyr ikke at det vi ser er et screenshot fra en som spiller eller noe, sannsynligvis er vel alle bildene her bare pre-rendra bilder som grafikkmotoren KAN klare å lage, ikke ingame shots.

På eldersrolls.com står er det i et bilde av ridderen til hest. Under i parantes står det: "And yes, that's in-game art on the cover". Med andre ord, det er ikke pre-rendrede bilder vi ser på disse screenshotsene.

 

Og ja, som Skurupu sier, disse bildene er ulovelige...

Lenke til kommentar
Jeg må bare nevne at de bildene er ulovlige. GameInformer eier alle retigheter til de bildene og det denne personen gjør strider imot piratkopieringsloven.

Hva mener du? Ser du ikke at mannen har tatt bilde av borde sitt?

Kanskje med et uheld glømte å se at bladet lå i vinden og byttet på sidene?

 

Ikke noe ulovelig her nei :p

Lenke til kommentar
Det er skjermbilder, ikke pre-render.

Hmm, jeg tviler enda. Greier bare ikke se for meg slik grafikk i nær fremtid. Jeg kommer iallefall til å bli mektig imponert senere da i så fall :)

 

Forresten fjernet jeg linken til bildene.

Beklager for det Blib. :)

 

 

Jeg må bare nevne at de bildene er ulovlige. GameInformer eier alle retigheter til de bildene og det denne personen gjør strider imot piratkopieringsloven.

 

Man kan jo ikke lukte alt sånt.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...