Gå til innhold

TES: Bilder fra The Elderscrolls IV.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm. På det ene skogbildet der stod det noe om at "Se hva Xbox 2 kan klare å lage". Det betyr ikke at det vi ser er et screenshot fra en som spiller eller noe, sannsynligvis er vel alle bildene her bare pre-rendra bilder som grafikkmotoren KAN klare å lage, ikke ingame shots. Så alt det gresset på det ene av de bildene, tviler litt på at det kan bli rendra realtime sammen med resten av den syke grafikken der på noen PC i dag. Og selv om det da så skal være 2 år til dette spillet kommer så tviler jeg på at vi vil ha hoppet så langt frem i teknologien at dette vil være mulig, samt at spillet må jo kunne kjøres på litt eldre maskiner.

 

Nei, jeg vil heller vente og se til det kommer virkelige ingame-screens fra betatester osv

 

NB: Må forresten uansett si at selv om dette da altså bare var pre-rendra greier eller noe, så var det enormt bra lagd allikevel av en grafikkmotor for et spill.

 

Hei!

Jeg er ikke noe ekspert når det gjelder teknologi innen grafikk i fremtiden, men man må aldri tvile med tanke da dem folka bak doom serien for ca 3-4 år siden utvikla en grafikkmotor som D3 bærer på idag +++ mange andre nye spill som har kommet og som kommer snart!! :thumbup:

 

Litt off topic:

Som dere ser så er jeg ny og dette er mitt første innlegg her, men det betyr heller ikke at jeg er så veldig "newbie" siden jeg har fulgt med en del diskusjoner uten å si et ord før nå. Tenkte dette var en fin annledning for å joine "mannskapet" :yes:

 

Håper vi kan leve side om side i gode og onde dager (med tanke på HL2 :tease: ) fremover...

Lenke til kommentar

Dooom III er *INGENTING* i forhold til hva som var på de bildene da. Doom III ser plastalina-akig ut og veldig kjedelig. Her var det enormt med gress, skog og annet som så ut som om det kunne komme til å kreve 3-4 ganger så høy ytelse som vi har i dag. Da må det nesten skje en enormt kraftig utvikling innen alle fronter på PCen, spesielt da CPUene, hvor ytelsen praktisk talt stoppet opp etter Intels 3Ghz for et par år siden.

 

Men, men. Som jeg sa blir jeg heller gledelig overrasket senere da :)

Lenke til kommentar
Disse bildene som ble lagt ut, var de rippet fra bladet game informer? hvor kan man få kjøpt dette i norge i såfall?

Bladet kommer ikke ut for om 1-2 uker. Enten er det noen som har fått en forhåndskopi, eller så er det noen på trykkeriet som har gjort det...

 

Vet ikke om Narvesen har det (er så sjelden i spillblad hylla), men de kan sikker skaffe det. Eller du kan abonnere:

Game informer subscribe page

 

...twfa

Lenke til kommentar
Som dere ser så er jeg ny og dette er mitt første innlegg her, men det betyr heller ikke at jeg er så veldig "newbie" siden jeg har fulgt med en del diskusjoner uten å si et ord før nå. Tenkte dette var en fin annledning for å joine "mannskapet" :yes:

ja du får være hjertelig velkommen! Skjer mye gøyt her, ihvertfall på Morrowind-forumet! :w00t:

Lenke til kommentar
Dooom III er *INGENTING* i forhold til hva som var på de bildene da.

 

Joda sant det, men med tanke på at pc hardware får ca 3-4 år siden så var bildene til Doom 3 også helt syke.

 

ja du får være hjertelig velkommen!

Takker og bukker :)

 

La oss allesammen be en stille bønn og håper Bethesda Softworks mannskapet seiler i medvind og ikke havne i samme skjebne som Valve med hl2... :no:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...