Gå til innhold

Har Netshop døgnåpent?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ett all rosen som netshop har fått rundt omkring, samt så lite negativ som jeg har hørt om den så vurderer jeg faktisk sterkt å benytte meg av dem når jeg skal oppgradere her i løpet av høsten. Blir helt ny burk og kanskje LCD skjermer også. Får se hva jeg har råd til. Min nåværende burk overtar min samboer som arbeidspc og hennes nåværende skal ut i stua som multimedia.

 

Så nå heller det i netshops favør. håper de fortsetter den gode trenden de har startet, for da kaprer de kunder her og der.

Lenke til kommentar
Ett all rosen som netshop har fått rundt omkring, samt så lite negativ som jeg har hørt om den så vurderer jeg faktisk sterkt å benytte meg av dem når jeg skal oppgradere her i løpet av høsten. Blir helt ny burk og kanskje LCD skjermer også. Får se hva jeg har råd til. Min nåværende burk overtar min samboer som arbeidspc og hennes nåværende skal ut i stua som multimedia.

 

Så nå heller det i netshops favør. håper de fortsetter den gode trenden de har startet, for da kaprer de kunder her og der.

Neida, de har nettop meld fra at fra nå av er det slutt på service og drops :!: :!: :!:

Lenke til kommentar

Nå forlanger ikke jeg svar på mailer natterstid eller i helgene , men klart det er "morro" å få svar når du minst venter det :)

Hovedsaken er iallefall at en klarer å holde en god tone med kundene og at servicen er god , dette har de klart .

Det er vel bedre og se litt gjennom fingrene om en sak skulle være i grenseland enn å sette seg på bakbena og få missfornøyde kunder .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...