Gå til innhold

Har Netshop døgnåpent?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sendte dem nettopp en mail klokka 02:33, tviler jeg får svar så sent men, jaja :cool:

Med hvilken hensikt? Bare for å se om de svarer kjapt? :thumbdown:

 

ringte til daglig leder av PSdata privat nå kl. 02.30, svarte han også.

Var ikke noe særlig blid da men  :innocent:

(joke)

Bruk nå litt folkeskikk da mann! Du skjønner vel at vedkommene ikke foretrekker en jobb-telefon på sitt privat nummer på den tiden av døgnet.

Endret av blackbox
Lenke til kommentar
Sendte dem nettopp en mail klokka 02:33, tviler jeg får svar så sent men, jaja :cool:

Med hvilken hensikt? Bare for å se om de svarer kjapt? :thumbdown:

Nei for å skjekke hvilken Opteron de selger, må ha med CO stepping, men

jeg regner med at alle de nye som selges nå er med det.

ringte til daglig leder av PSdata privat nå kl. 02.30, svarte han også.

Var ikke noe særlig blid da men  :innocent:

(joke)

 

Bruk nå litt folkeskikk da mann! Du skjønner vel at vedkommene ikke foretrekker en jobb-telefon på sitt privat nummer på den tiden av døgnet.

Jeg trur det stod (joke) under der?

Endret av lavizh
Lenke til kommentar

Bruk nå litt folkeskikk da mann! Du skjønner vel at vedkommene ikke foretrekker en jobb-telefon på sitt privat nummer på den tiden av døgnet.

Var litt ironisk ment til de folka som sender mail til nettbutikker natt til søndag.

Selv om de kanskje har en vakt ordning så vil de sikkert sove også.

 

ringer jo seff ikke hjem til noen da :tease:

Lenke til kommentar

Lurer på om en del av de som jobber på disse butikkene jobber flexi tid, sender mail til en kar hos mircoplex(ang. nyinnkjøpt nb blokk som ikke passa, osv) han svarer i 1500-1600 og etter, og på søndager!

Tipper de sover hele dagen, går på jobb på kvelden, sitter på msn, mekker litt pc, svarer på litt mail, spiller litt online, laster ned osv.! Lol! :!:

 

Men seriøst, honnør til Netshop. Ingenting er mer irriterende enn når det tar dager før du får svar! Hørte jeg waterheads.dk? tok faen meg 2 uker på å svare på en enkel mail! og jeg sendte purringer!!!

 

Har nettop handla meg OCZ 470Watt psu, OCZ 3700EB og Powercolor radeon X800PRO, alle de dyreste komponeneten i pc`en min med andre ord, og angrer ikke på det. Rask levering, og godteri!!!!

 

Fikk en liten radio dings hos mircoplex da, er det vanlig? Handla bare for 5500kr.

Ikke det at den var spesielt dyr eller påkosta da. men funka greit.

Lenke til kommentar
Netshop svarer utrolig fort på mail, har opplevd det selv. Jeg kjøpte akuratt disk der, fordi jeg hadde lyst til å handle fra de pga. andre sine erfaringer, så det blir nok de fremover (ikke at jeg er noen særlig storkunde). Men dropsesken var jeg ikke fornøyd med, det var lakris og det er ikke noe godt.

 

:tease:

Måtte være "nybegynnerdrops" :!: jeg fikk fruktdrops jeg :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...