Jump to content
Sign in to follow this  
Boralis

Har Netshop døgnåpent?

Recommended Posts

Hei sendte en mail til Netshop for fem minutter siden og jaggu fikke jeg ikke svar nå , sover dem aldrig :D Se på tidspunktet og i tillegg er det natt til søndag :thumbup:

Har enda ikke prøvd netshop, men de får veldig gode tilbakemeldinger så vurderer det. Bare irriterer meg at de ikke har linser til digitalt speilrefleks (canon eos 20d som jeg vil ha).

Hei sendte en mail til Netshop for fem minutter siden og jaggu fikke jeg ikke svar nå , sover dem aldrig :D Se på tidspunktet og i tillegg er det natt til søndag :thumbup:

de vet hvordan kunder skal behandles!! :w00t:

Hei sendte en mail til Netshop for fem minutter siden og jaggu fikke jeg ikke svar nå , sover dem aldrig  :D Se på tidspunktet og i tillegg er det natt til søndag  :thumbup:

de vet hvordan kunder skal behandles!! :w00t:

:yes:

Sendt en mail til netshop i morges i 5 tia. Jammen fikk jeg ikke svar på mailen min etter 3 minutter :)

:thumbup: Netshop er konge :yes:

Hmm,lurer på om jeg skal sende en mail bare for å høre om de er våken?

Sendt en mail til netshop i morges i 5 tia. Jammen fikk jeg ikke svar på mailen min etter 3 minutter :)

:thumbup:  Netshop er konge :yes:

Hmm,lurer på om jeg skal sende en mail bare for å høre om de er våken?

Det ska du da slippe :p

Ikke bruk ressursene de har :tease:

Foresten... get-one skulle gjerne ha fått et service og kundebehandlingskurs fra netshop :yes:

Har opplevd dette selv. Netshop er en butikk som virkelig er serviceinstillte. Koser meg enda med "Digital World"-bladet jeg fikk/får gratis bare for å ha handlet der. Fin avveksling fra Donald Duck & Co.

Edited by Zaeira

Har opplevd dette selv. Netshop er en butikk som virkelig er serviceinstillte. Koser meg enda med "Digital World"-bladet jeg fikk/får gratis bare for å ha handlet der. Fin avveksling fra Donald Duck & Co.

Jepp samme her :yes:

Hei sendte en mail til Netshop for fem minutter siden og jaggu fikke jeg ikke svar nå

oversatt!

Hei jeg sendt en mail til Netshop for 5 min siden, og jeg har IKKE Fått no svar.

edit: post 500 ;)

og ja Netshop ruler.

Edited by Valent

Hei sendte en mail til Netshop for fem minutter siden og jaggu fikke jeg ikke svar nå

oversatt!

Hei jeg sendt en mail til Netshop for 5 min siden, og jeg har IKKE Fått no svar.

edit: post 500 ;)

og ja Netshop ruler.

Å jasså , kverulere :D

Har aldri kjøpt noe fra NetShop, men hvsi de har det jeg trenger spørs det om jeg ikke kjøper fra dem neste gang! Slik service må jo belønnes på et vis! :w00t: