Gå til innhold

Har Netshop døgnåpent?


Anbefalte innlegg

Hva er det egentlig man får i tillegg til produktene man kjøper hos Netshop? Har hørt sjokolade, drops og nå et eller annet blad..

Tror det "bare" var 5000 Netshop-brukere som hadde handlet der som fikk "Digital World"-bladet.

Jeg begynte plutselig å få Digital World i posten. Har fått to eksemplarer til nå og skjønner ikke hvorfor. Navnet mitt står bakpå så det er trolig et abonnement, men jeg har ikke bestillt det. Kan det være en nettbutikk jeg har handlet i som sender det? Fikk bladet lenge før jeg handlet hos Netshop så dem er det ikke, men har handlet noe hos Multicom og en mobil hos et annet firma(husker ikke navn). *lure fælt*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Måtte være "nybegynnerdrops"  :!: jeg fikk fruktdrops jeg  :thumbup:

What!? De dropsene var ikke noe gode, så jeg kastet de (med tungt hjerte, selvfølgelig.)

 

Men, de taper ikke meg som en kunde pga. det ^_^

 

Men, som en oppfordring til dere, jeg vet dere er der ( :ermm: ), send fruktdrops neste gang!

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

Har sendt mail med forespørsel om noe smådall til Netshop i dag...

Har ennå ikke fått svar etter ca 2 timer, så ser ut som om dem er "stengt" i dag :!:

 

Noen som forresten vet om de CDRW/DVD combo brennerne som de har med i maskinene klarer å lese brennte DVD plater? Har erfaring med at rene DVD-Rommer ikke klarer å lese brennte plater....

Lenke til kommentar
Nå blir jeg nesten litt sur på netshop her. Kjøpte noe stuff hos dem for ca en uke siden og alt jeg fikk var noen mentol drops :mad: Jeg ville ha blad :p

 

Helt supert at de gjør det, men rent sånn rettslig har netshop lov til å abbonere deg til et blad?

Ingen abonemang og ingen adresser er utlevert etter så jeg forstår det , vi fikk dette med helt uten forpliktelser ut dette året , så her er det ikke snakk om et blad men flere, har nylig motatt nr 2 .

Lenke til kommentar

All honør til Netshop! Jeg bestilte pc til en kompis av meg, de hadde ikke inne en eller anna minne brikke, og mot en symbolsk sum av kr.50,- fikk han det dobbelte av ram.

256= 512. Vil bemerke at han skulle kun benytte maskinen til å skrive og surfe på.

Endret av AmDguru
Lenke til kommentar

Får nesten en klump i halsen når jeg leser dette.. hehe neida ..

 

Jeg har vært en fast komplett kunde i MANGE år og kommer nok til å forsette med det siden jeg ikke har noe å utsette på komplett. Men den gang komplett feiler (og jeg flytter hjem til Norge) så står NetShop høyt oppe på listen av webshops som skal testes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...