Gå til innhold

Hva er best? (Geforce 6800 ultra)


Plopp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ROFL gainward er på 430MHz mens de fleste andre ligger på 425MHz med Core.

 

Gainward vet ikke i det hele tatt hvad dem holder på med, første batchen av kort fra dem hadde enormt mange trøbbel og fleste måtte flashe dem til annen sin produsent BIOS.

 

POV er sollide.

 

Simon

kom ikke her å si at kanskje verdens største skjermkort produsent ikke i hele tatt vet hva de holder på med!

 

btw: de har en version med 450mhz core også, koster flesk da men. vannkjølt er det også

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
ROFL gainward er på 430MHz mens de fleste andre ligger på 425MHz med Core.

 

Gainward vet ikke i det hele tatt hvad dem holder på med, første batchen av kort fra dem hadde enormt mange trøbbel og fleste måtte flashe dem til annen sin produsent BIOS.

 

POV er sollide.

 

Simon

kom ikke her å si at kanskje verdens største skjermkort produsent ikke i hele tatt vet hva de holder på med!

 

btw: de har en version med 450mhz core også

Enig med deg. At Gainward hadde en uheldig start på 6800 serien betyr ikke at man skal ta fra dem alt annet de har gjort og gjør. Gainward lager knallkort spør du meg.

Lenke til kommentar
ROFL gainward er på 430MHz mens de fleste andre ligger på 425MHz med Core.

 

Gainward vet ikke i det hele tatt hvad dem holder på med, første batchen av kort fra dem hadde enormt mange trøbbel og fleste måtte flashe dem til annen sin produsent BIOS.

 

POV er sollide.

 

Simon

 

Gainward hadde litt problemer i starten.

 

Jeg har selv et Gainward 6800GT golden sample og et gainward fx5900XT og er strålende fornøyd med begge.

 

Etter min mening er gainward en konge-produsent.

 

Og si at POV er fjellstabilt er en vits mange, som for eksempel oivind_dalhe med sin super pc hadde problemer med ustabilitet.

 

POV hadde bommet med 2d/3d frekvens og kortet ble veldig ustabilt.

 

 

1.gainward

2.msi

3.pov

4.MSi

 

Hvorfor MSI to ganger?

Endret av TDK
Lenke til kommentar

Vel jeg har Gainward 6800Ultra Gold 430/1200 som jeg må klokke ned til 400/1100 for å få det stabilt :mad:

Mitt kort har nividia vifte og ikke den dobble som er avbildet på komplett.

 

Er rimelig sikker på at det er no galt med kortet. Har flasha bios etc og gjort det meste for å få det stabilt under stress.

Skal bytte vifta med artic cooling skjermkortvifte og sjekke ut potensielle problemer med for lav spenning på ram.

Jeg har ett Hightech X800XT i bestilling men det tar jo så lang tid å skaffe det :( at jeg kan bruke tid på¨å få til Gainwardkortet.

Endret av kasol
Lenke til kommentar
Vel jeg har Gainward 6800Ultra Gold 430/1200 som jeg må klokke ned til 400/1100 for å få det stabilt :mad:

Mitt kort har nividia vifte og ikke den dobble som er avbildet på komplett.

 

Er rimelig sikker på at det er no galt med kortet. Har flasha bios etc og gjort det meste for å få det stabilt under stress.

Skal bytte vifta med artic cooling skjermkortvifte og sjekke ut potensielle problemer med for lav spenning på ram.

Jeg har ett Hightech X800XT i bestilling men det tar jo så lang tid å skaffe det :( at jeg kan bruke tid på¨å få til Gainwardkortet.

Hvor er det du bestiller fra? står det ubekreftet eller bekreftet der du bestiller fra?

Har selv bestillt ett fra komplett men det er ubestemt :nei:

Lenke til kommentar
Vel jeg har Gainward 6800Ultra Gold 430/1200 som jeg må klokke ned til 400/1100 for å få det stabilt  :mad:

Mitt kort har nividia vifte og ikke den dobble som er avbildet på komplett.

 

Er rimelig sikker på at det er no galt med kortet. Har flasha bios etc og gjort det meste for å få det stabilt under stress.

Skal bytte vifta med artic cooling skjermkortvifte og sjekke ut potensielle problemer med for lav spenning på ram.

Jeg har ett Hightech X800XT i bestilling men det tar jo så lang tid å skaffe det  :(  at jeg kan bruke tid på¨å få til Gainwardkortet.

Hvor er det du bestiller fra? står det ubekreftet eller bekreftet der du bestiller fra?

Har selv bestillt ett fra komplett men det er ubestemt :nei:

arg jeg mener Netshop :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...