Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Problemet med musikk er at det som regel bare gjør vondt værre når man er deppa, enten minner det deg på noe som var fint som man hadde før, eller så minner det deg om hvor jævlig allting er nå.

Ja. Men noenganger er det digg. Selv om det drar deg mer ned. Uansett hvor "emo" det enn høres ut. Bah..

 

 

edit* Listepop`? Bah.. depressiv cut throat musikk ftw..

Endret av Alkaline Trio-Kid
Lenke til kommentar
Problemet med musikk er at det som regel bare gjør vondt værre når man er deppa, enten minner det deg på noe som var fint som man hadde før, eller så minner det deg om hvor jævlig allting er nå.

For meg fungerer det ofte som måte å få utløp for følelsene på. Du kjenner de ekstra godt når du har musikken rundt deg. Du føler dem bedre. På en måte er det dumt, men på en annen måte deilig.

Lenke til kommentar

Jeg hater ham, og jeg klarer ikke la være. Faen. Faen. Faen

Vondt verre; Jeg tror han vet jeg hater ham, han bare bryr seg ikke. Han fortjente meg ikke. Han skal få det i retur, ikke fordi JEG ikke fortjente det, han fortjente ikke å få gi det til meg. Fy faen.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Jeg hater ham, og jeg klarer ikke la være. Faen. Faen. Faen

Vondt verre; Jeg tror han vet jeg hater ham, han bare bryr seg ikke. Han fortjente meg ikke. Han skal få det i retur, ikke fordi JEG ikke fortjente det, han fortjente ikke å få gi det til meg. Fy faen.

 

Hat er en naturlig følelse og sikkert berettiget i dette tilfellet. Antakelig så trenger du å gå gjennom en prosess for å legge han bak deg og det kan ta lang tid. Bare husk at du ikke har noe igjen for å nære hatet, som å hevne deg eller lignende. La det ligge. Vær sammen med folk du er glad i :)

Lenke til kommentar

Eeew.

Må ha en slags "aura of disgusting" eller noe jo.

Her sitter jeg på bussen, og humøret er midt på tre, kanskje fire. Og innpå bussen kommer noen jeg gikk i paralellklasse med på barne- og ungdomsskole. Prøver å få øyekontakt for å hilse, for å bli annerkjent "her er jeg, liksom.", men neida, sånn er de fleste, bortsett fra en idag, mens jeg venta på t-banen. Såklart må jeg trekke konklusjonen at det var eneste alternativ og at det ikke var frivillig. Jeg er flink til det, se det negative. Ikke godta at noen faktisk kan være fornøyd for den jeg er (denne setningen ble fylt inn og kan passe dårlig med det som er skrevet etterpå). De vil ikke se meg, de vil ikke anerkjenne at de har et bekjentskap til meg. Er jeg så ille? Lyser det lang vei, drittsekk, udugelig, et skilt i panna hvor det står hold deg unna? Hva faen.

Har også gått opp 4 kilo siden begynnelsen av Januar om vekta viser riktig. Æsj, trening er forbanna kjedelig og alle andre har et så perfekt liv virker det som.

Ok, siste setningen var ren løgn. Jeg vet at ingen er 100 % fornøyd med alt, men de er forbanna gode til å vise det.

Nå skal jeg unngå å prøve å grave meg ned i min egen medlidenhet, fordi jeg vet, og har fått høre at jeg ikke har det så ille, kun meg som gjør det slik. Men fy f* som det irriterer meg! Brenn i helvete.

Lenke til kommentar

Enda en dag er ødelagt av en svikefull venn. Her har man snakket om treff i minst 2 uker og blitt enige at den helgen kan vi prøve. Hva får man vite når den tid nærmer seg? Jo, at man har blitt nedprioritert for en dud som vedkommende liker. Ingen beskjed, ingen spørsmål om det er greit, nei da, her kjører de på. Hadde faktisk vurdert et positivt svar tilbake om hun kun hadde tatt seg bryet og spurt først, særlig når vi har kontakt hver bidige dag. Ikke hyggelig når man ikke møtt hverandre på lenge og har gledet seg slik. Hva gjør man med slike "venner"? Fortjener hun å bli stengt ute, tru?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...