Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deppetråden - Et fristed for tunge tanker


Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alt man trenger av og til er litt støtte og sympati.

Det er jo sant... Slik som jeg føler meg nå, så hjelper ikke mye...

 

Føler meg som et svært uheldig menneske. Og jeg er utbrent, det blir man etter alt det trykket jeg hadde på meg. Nå løsner jeg litt på det, så får vi se... Håper bare ting bedrer seg snart...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Alt man trenger av og til er litt støtte og sympati.

Det er jo sant... Slik som jeg føler meg nå, så hjelper ikke mye...

 

Føler meg som et svært uheldig menneske. Og jeg er utbrent, det blir man etter alt det trykket jeg hadde på meg. Nå løsner jeg litt på det, så får vi se... Håper bare ting bedrer seg snart...

Hvis du er utbrent så trenger du ferie! :) Ferie er også fin medisin.

Lenke til kommentar

Har det jævlig for tiden...

 

Foreldra mine maler om kjelleren, søstrene mine har tatt over badet mitt, de kaster ut badekaret "mitt" - en av få gleder jeg har (og en av få grunner til å dra hjem. Kunne ta seg et langt bad i stedet for å stå i en sparedusj i 10 min til varmtvannstanken er tom) - til fordel for en steamdusj med radio, telefon og diskolys, badet skal være rosa og limegrønt.

Jeg gruer meg allerede til å komme hjem.

 

Det verste er at de prøver å angripe rommet mitt også.

De vil flytte meg inn på det minste rommet i huset, sånn at jeg ikke lenger har et sted å være for meg selv i stillhet.

Rommet er i perfekt feng shui og alt er bra, og nå vil de ha jenterom der.

 

Og midt oppi alt dette, så kommer min spydige minstesøster å tirrer meg, får meg til å tenne på alle pluggene, ødelegger favorittskjorta mi og peprer meg med sårende ord, og jeg får ikke lov til å ta hevn, verken fysisk, psykisk eller verbalt. Det er så urettferdig.

 

*gråte*

 

Alt går til helvete, jeg er på vei til å bli alkis og da jeg satt på toget til Trondhjem i går kveld, ønska jeg at en massemorder skulle komme og bare tilfeldigvis knerte meg med ei kule i tinningen.

Lenke til kommentar

Mine kjære venner...

 

Da har SasaB greid det igjen. Jeg ødela ting mellom meg og flere personer jeg bryr meg om. Det er jeg eskpert på; rote til ting. Får vel holde kjeft resten av livet, og håpe på en tidlig død. Familien min har jeg såret, vennene mine har jeg såret... Kan godt skyte meg selv, det ville gjort nytte for verdens fred.

 

At jeg alltid skal snakke for mye, det ødelegger alltid ting for meg. Får holde kjeft og se hvordan det går. Jeg gjør et siste forsøk med noen personer, og da går nok alt galt. Typisk...

 

Men da har jeg entret total stillhet. Jaja...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Faen ta Norge. Faen ta norske jenter! Jeg hadde det så mye bedre i USA. Fuck!

 

Fortell historien!.. om du vil.

Er det kanskje holdningene som er vidt forskjellige?

Lenke til kommentar

Jøss, virkelig mange her som har det ille :( Ikke bra. Jeg sier: Hør på litt bra musikk, får alltid humøret mitt opp.

 

Selv går jeg en fin tid i vente. Reggisen skal av i Mai, jeg skal over på Videregående etter sommeren og mopedlappen nærmer seg fort :D

 

Er litt usikk på en ting tho; syntes 2 blodårer rundt øynene mine er til tider ganske tydelige, og jeg syntes ikke det er noe fint. Jeg har vurdert å snakke med mamma og pappa om laserbehanding, men jeg veit ikke helt hva jeg skal gjøre...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...