Gå til innhold

Den store GTA San Andreas-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jo ikke værre enn å kjøpe seg en Playstation 2 da ;)

 

Personlig synes jeg det er morsommere å spille Vice City på PC enn PS2. Ga opp Vice City etter en mnd på PS2, men når jeg fikk det på PC spilte jeg gjennom samtlige missions :)

 

Gleder meg mest til San Andreas kommer til PS2, men jeg kommer nok til å spille det en god del på PC også :)

Lenke til kommentar
Jeg bestilte på cdon. Noen med kjennskap derfra?

neeei.er ikke sikker der azz.de har da en del reklame på tv så jeg kan tenker meg de er trege :dontgetit:

Logikken er på topp ser jeg.

Ny Gamespot og IGN artikkel i kveld sannsynligvis....

det er faktisk en logikk der. Yatack feks, har reklame på tv, treeeege som bare det. Unngår slike steder jeg og faktisk.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530
Jeg bestilte på cdon. Noen med kjennskap derfra?

neeei.er ikke sikker der azz.de har da en del reklame på tv så jeg kan tenker meg de er trege :dontgetit:

Logikken er på topp ser jeg.

Ny Gamespot og IGN artikkel i kveld sannsynligvis....

det er faktisk en logikk der. Yatack feks, har reklame på tv, treeeege som bare det. Unngår slike steder jeg og faktisk.

sett sånn:hvis de bruker mye penger på reklame er det sånn at de fokuserer mer på det enn leveringa. play.com reklamerer ikke stort tv/internettsider og der er det rimelig+ de leverer raskt.eneste grunnen for at man må betale litt der pga den norske toll grensa på 200 spenn. gamemix har litt reklame på f.eks tothegame.com men de leverer ikke stort seint heller ;)

Lenke til kommentar
Jeg bestilte på cdon. Noen med kjennskap derfra?

neeei.er ikke sikker der azz.de har da en del reklame på tv så jeg kan tenker meg de er trege :dontgetit:

TULLBALL!

De er VELDIG flinke med å sende stuffet sitt, i god tid, og til en lav frakt-pris (29kr uansett størrelse og mengde)

Har bestilt mye derifra før, så det er ingen ting å være "redd" for :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...