Gå til innhold

Den store GTA San Andreas-tråden


Anbefalte innlegg

Nå begynner infoen å strømme inn atter en gang, og denne gangen får vi mer info om San Fierro (San Fransisco)

Well surely it was about time that Rockstar tried to release lots of new information all at once to make up for their complete lack of material over the last two weeks. The San Andreas Official Site has been updated with some new content and a new trailer (wow, this is insane... Not) which you can feel free to check out if you're still hyped about this game after the boring last two weeks, however Psy is not... At all, and won't be updating this site with any of the new information for a good few hours. One overdue site update does not make up for two weeks of NOTHING, and he'd rather be playing real games, than getting hyped over one that's not coming out for another month.

 

Head over to GTA: San Andreas.com where you'll find the new San Fierro information. If you care that is.

 

Og traileren for San Fierro finner du her:

For Media Player:

http://www.rockstargames.com/sanandreas/tr...ER2_480x360.wmv

 

Og for Quicktime:

http://www.rockstargames.com/sanandreas/tr...iler2large.html

 

EDIT:

En litt overfladisk og oppsumerende versjon av Carl Johnson's (CJ) historie...

Five years ago Carl Johnson escaped from the pressures of life in Los Santos, San Andreas... a city tearing itself apart with gang trouble, drugs and corruption. Where filmstars and millionaires do their best to avoid the dealers and gangbangers.

 

Now, it's the early 90s. Carl's got to go home. His mother has been murdered, his family has fallen apart and his childhood friends are all heading towards disaster.

 

On his return to the neighborhood, a couple of corrupt cops frame him for homicide. CJ is forced on a journey that takes him across the entire state of San Andreas, to save his family and to take control of the streets.

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så nettopp traileren for spillet. Det virker som mine bønner om Guns N Roses har blitt bønnhørt. Passet veldig bra med Welcome to the Jungle. Men dette er jo et spill forum og ikke musikk så:

 

Det ser jo som ALLE har nevnt Utrolig bra ut. Jeg kan knapt vente. Det er som om jeg skal få oppleve alle barns julaften på en gang. Bilene ser bra ut. Graffikken er som forventet (ganske bra).

 

Håper at vi kan fly det jetflyet som blir vist. Det hadde hvert dritkult. :dribble: Et annet spørsmål er jo hvor langt rockstar går med det å vise hud. Det ble nesten nakent i VC. Så spørs d om det tar det helt ut denne gangen.

 

Uansett. Blir sikkert noe av det beste om ikke det beste i spillverdenen i år. Siden jeg ikke har kommet med noe ny info som dere ikke viste før....så har jeg litt info....Jeg må ha det. Bare MÅ ha det

Lenke til kommentar
[iC,26/09/2004 : 12:31]
hvor henn?

:wallbash:

Ser du ikke linkene jeg la ut til dere da?!

Er du tjukk i hodet?!

 

BTW: Svarer slik til han fordi jeg kjenner han...

Hvis du kjenner han burde du jo vite om han er tjukk i hodet eller ikke :p

Jeg kjenner han godt, men han er som en hobbit...

Man kan kjenne han hele livet sitt, likevel, etter 100 år kan han overraske deg :roll:

Lenke til kommentar

Har vært "borte" ei lita stund nå, og i mellomtiden har det strømmet på med noe info som kan være godt å vite for enhver...

 

Feks...

Stemmen til CJ har nå blitt offentliggjort:

In the latest OPM, there is an interview with Young Maylay, an up and coming rapper and also the voice for the CJ. Sam Houser said his voice was "powerful". You can pick up the latest OPM in stores now.

 

 

QUOTE 

"Actually, it was through DJ Pooh. He's been a producer forever...I was introduced, then the Rockstar family picked me up...I didn't know that Dan was listening, and I guess he was getting the idea about me being the voice right then."

 

-- Extract from interview with Young Maylay, Official Playstation 2 Magazine USA, Issue 86

 

I tillegg til at noen av skuespillerne som skal ha stemmene til folk i GTA San Andreas, er bestemt...muligens...

Just a small update to let everyone know that IMDB has updated it's voice cast for San Andreas with some new one's.

 

Bill Cobbs .... Old Reese (voice)

Ben Davis .... Voice

Danny Dyer .... Kent Paul (voice)

Jose Hernandez Jr. .... Jose & T.A. Mendez

Dennis Hopper .... Steve Scott

Elliot Joseph .... Maccer (Motion Capture)

Shaun Ryder .... Maccer (voice)

Sarah Sido .... Voice

Frank Vincent .... Don Salvatore Leone (voice)

 

Please take note that IMDB isn't very reliable at times. Please take note of this

 

Og...

Salvatore Leone (som du kanskje kjenner igjen fra GTA3) skal bli med oss i San Andreas!

bgsplash_7.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...