Gå til innhold

Den store GTA San Andreas-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nyhetene i landet 1.11.04:

 

-Det store sykefraværet fra skoler og jobb skal vistnok skuldes et vist spill som har komt ut i disse dager. Dette er første gang noe slikt har hendt på denne siden av atlanteren. Spillet skal vistnok ta over hundre timer å komme igjennom....så snakkes om en uke :dribble:

 

Håper bare det infrir. Nå skal det nevnes at forventingene bygges skummelt mye opp her. Håper det ikke blir som med matrix der toern og treer blir slaktet fordi forventingene ble for høye og ikke forde de var dårlige filmer. (kanskje litt of topic...menmen)

Tenk på flygelederene da! De kommer ikke til å klare å jobbe uka før pga de gleder seg, og ihvertfall ikke de neste månedene sikkert, med tanke på hvor ustabile de er! :yes:

Så du vet det altså ikke....Flygelederne fikk en tidlig versjon av GTA:SA. Så du kan vente over hundre timer med forsinkelser i nærmeste framtid :D

Lenke til kommentar

Gleder meg noe voldsomt til det kommer ut! Har spilt gjennom Vice City de siste dagene, bare for å komme i GTA-stemning igjen. Er nesten sånn at jeg får lyst til å spille gjennom både eneren, toeren og tre'rn før San Andreas kommer.

 

Gjett hvem som tar seg fri dagen det kommer, og som står klar ved åpningnen av butikken på morningen!!! (som jeg har gjort på de to siste utgivelsene) :D

Lenke til kommentar
Play.com får den nok inn ganske raskt, men du kan vel få spillet i butikken på releasedatoen, de pleier å få den tilsendt noen dager før.

www.Amazon.co.uk har bedre service enn Play, for der kommer ALLTID pakkene 4dager etter pakkene er sendt!

 

Og pakkene blir alltid sendt innen 24timer etter bestilling, med mindre de ikke har flere på lager, eller at det er søndag :p

 

Du kan jo sjekke prisene selv ;)

Prisen hos Amazon

Og...

http://play.com/play247.asp?page=title&r=PS2&title=159960

 

Du kan se at prisen på Amazon er ganske mye lavere enn Play's pris, men at Play inkluderer porto i prisen...

 

Anyways, prisen på spillet hos Amazon blir ikke mer enn ca £31...

 

Uansett må du veldig sannnsynlig betale NORSK moms, fortolling osv, da spillet overskreder den norske 200-kroners loven :thumbdown:

Lenke til kommentar

En eller annen må jo holde liv i denne tråden!

Mer info om GTA:SA her:

http://www.gta-sanandreas.com/

 

Det står blant annet at spillet har gått gull (noe som sikkert mange vet fra før), men i tillegg har det kommet flere screenshots!

 

BTW: Synes dette begynner å bli en fin tråd, jeg!

En 12-siders tråd med MASSE info, og veldig lite off topic pjatt!

Skikkelig bra, folkens! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530
Gamezone.no har spillet til 489,- er det en nettbutikk man kan stole på? ;)

ja man kan stole på dem :thumbup: bestilite selv SWG derfra for en stund siden og fikk den ganske raskt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...