Gå til innhold

Den store GTA San Andreas-tråden


Anbefalte innlegg

Jeg bestilte på cdon. Noen med kjennskap derfra?

neeei.er ikke sikker der azz.de har da en del reklame på tv så jeg kan tenker meg de er trege :dontgetit:

Logikken er på topp ser jeg.

Ny Gamespot og IGN artikkel i kveld sannsynligvis....

det er faktisk en logikk der. Yatack feks, har reklame på tv, treeeege som bare det. Unngår slike steder jeg og faktisk.

sett sånn:hvis de bruker mye penger på reklame er det sånn at de fokuserer mer på det enn leveringa. play.com reklamerer ikke stort tv/internettsider og der er det rimelig+ de leverer raskt.eneste grunnen for at man må betale litt der pga den norske toll grensa på 200 spenn. gamemix har litt reklame på f.eks tothegame.com men de leverer ikke stort seint heller ;)

Dere tror altså at et selskap bare klarer å fokusere på en side? (Som i dette tilfellet bare er reklame. :!:)

Velkommen til markedslivet.

Ny artikkel på IGN

Endret av Beistet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-19530
Jeg bestilte på cdon. Noen med kjennskap derfra?

neeei.er ikke sikker der azz.de har da en del reklame på tv så jeg kan tenker meg de er trege :dontgetit:

Logikken er på topp ser jeg.

Ny Gamespot og IGN artikkel i kveld sannsynligvis....

det er faktisk en logikk der. Yatack feks, har reklame på tv, treeeege som bare det. Unngår slike steder jeg og faktisk.

sett sånn:hvis de bruker mye penger på reklame er det sånn at de fokuserer mer på det enn leveringa. play.com reklamerer ikke stort tv/internettsider og der er det rimelig+ de leverer raskt.eneste grunnen for at man må betale litt der pga den norske toll grensa på 200 spenn. gamemix har litt reklame på f.eks tothegame.com men de leverer ikke stort seint heller ;)

Dere tror altså at et selskap bare klarer å fokusere på en side? (Som i dette tilfellet bare er reklame. :!:)

Velkommen til markedslivet.

Ny artikkel på IGN

ja faktisk......pga av hvis de har penger til mye reklame på f.eks tv er de et stort selskap, og da er de som så og si alle andre store selskap, mindre service mer produksjon/salg..........

ta et eksempel: i porsgrunn har vi blant annet elkjøp som er et stort selskap der er det dårlig service i forhold til strandberg som er en lokal butikk, de har butikker bare i bø, skien, porsgrunn og kragerø(+?).ergo de fokuserer på reklame fordi de har penger til det, fordi de er et "stort" selskap og da er service mindre verdt og service=leveringstid,support. det eneste som er bra med disse store selskapene er at man betaler mindre....men som sagt amn får hva man betaler for. det er noen små lys glimt der ute oxo, selskaper som er små men som selger for en billig penge, men vent!!! de kommer da oxo til å bli store selskaper etterhvert og da er de inni den "onde" sirkelen.dette baserer jeg mitt svar på

 

takk :)

Lenke til kommentar
noen som vett katid det gta san andreas kommer til pc gidd ikke og kjøpe ps2 for og kjøpe det :p:p:p

Først og fremst vil jeg foreslå at du bruker KOMMA og PUNKTUM når du skriver, slik at folk (som meg) ikke river seg i håret av frustrasjon, bare ved å lese den lille setningen din!

 

GTA:SA er bekreftet å komme til PC, men når er det ikke satt noen dato på...

Det vil bli mellom sen vår og sen høst 2005...

Lenke til kommentar

Nå begynner det å skje ting her, samtidig som at vi nærmer oss utgivelsen av PS2 versjonen av GTA: SA!

 

Den første tingen er at det er bestemt hvilke sanger og radio kanaler som blir å finne i spillet.

 

Rockstar has updated the Official San Andreas site with a soundtrack flash player.

 

It has 10 stations with a short sound preview of each. Some of the stations you'll see on there are:

K-DST

SF-UR

CSR

Radio:X

Radio Los Santos

K-Jah Radio West

Bounce FM

K-Rose

Playback

Master Sounds

Have a listen to Radio:X (number 7)... You might hear something that will clear some rumors about naughty words (beginning with F) being in the game and also a badass song too (Rage Against The Machine - Killing In The Name).

 

The double CD soundtrack and 8 CD box set will be out November 23rd from Interscope Records. Check back on Monday for a full track list.

 

Alongside this, IGN have posted an update with some additional information on the soundtrack. You really have to read it for yourself, however the Radio Stations in San Andreas are dynamic. They will adjust depending on how you're performing in the game, they have realistic weather updates and the songs are introduced differently depending on who's hosting the show! Check out IGN's article Right Here.

 

Additional Information

Rockstar has informed us that GameSpot will have an update tomorrow with new information, and have also sent us the two newest screenshots to add to the screenshots page which has now been updated. This site has also been updated with a new "Radio" page where you can find information regarding the radio stations in San Andreas.

 

IGN rapporten finner du her:

http://ps2.ign.com/articles/557/557665p1.html?fromint=1

Og soundtrack flash spilleren finner du her:

http://www.rockstargames.com/sanandreas/so...ack/player2.htm

 

Og for det andre: Rytene angående Coop multiplayer er nå bekreftet å være falske.

Det blir INGEN coop multiplayer.

 

And last, but not least! (in fact, its the biggest news):

Gamespy har nå kommet ut med en preview av spillet!!!

Du kan lese den her:

 

http://ps2.gamespy.com/playstation-2/grand....html?fromint=1

 

:w00t:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530

radio: x og radio los santos kommer sikkert til å bli de radio kanalene som jeg kommer til å høre på :) kommer sikkert til å høre på k-jah radio og den chattekanalen ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530
Håper det kommer noen kanaler med litt mer rolig musikk også. På Vice City er/var det alltid Emotion og KChat for min del :)

kchat var morsomt å høre p...hvis du følger metallc sin link så finner du jo noen radio kanaler og der var det en classisk radoi kanal.....jeg syns personlig at det blir litt feil å høre på classisk men man kjører over maaaaaange folk :p

Lenke til kommentar
Tja... er vel mange filmer som bruker klassisk musikk mens det er dreping på gang, er det ikke?

 

Mener å huske at Hannibal Lector var en fan av opera eller noe sånn, som han hørte på mens han slaktet ofrene sine. :hmm:

Og flere gangster filmer bruker slik musikk!

The Untouchables brukte jo Opera musikk når Malone krøp rundt på gulvet men 50 skuddsår i seg!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...