Gå til innhold

Jamba Norge, tufser.


Anbefalte innlegg

Vet ikke om noen her har vært borti de der Jamba reklamene som går 5 ganger per reklamepause på Mtv jeg? Men ihvertfall så bestemte jeg meg for å prøve å laste ned en truetone der. til 6kr for ei tone sto det på skjermen. Jeg sendte Jamba15 til 2011 og ble trukket 60!!!!!! kroner for dette. deretter kom wap push mld'en og jeg fikk lastet ned.

Hva gjør jeg, de trakk meg 60 kr for lyden. Det er vle frekt. Og de ppgir heller ikke dette i annonsen/TV-reklamen.

Hva gjør jeg med dette, er jo en stakkars ungdom og vil ikke kasta bort penger.

 

Og det står heller ikke noen webadresse på tvreklamen dems man kan gå inn og lese reglementet som sier ditt og datt. Selv der mener jeg det er feil at de sier man må være over 16 år gammel eller a regningsbetalers tillatelse til å bruke tjenesten. Er ikke myndighetsalderen 18år på slikt og?

 

Fikk også med nummeret til support på en mld, 99406694.

Ett normal mobilnummer. sikkert bare dritt det og, skal ringe i morgen hvsi ikke jeg får svar på klagemailen min tenkte jeg.

 

 

Hvis dere vil lese på hjemmesiden dems, så er det www.jambanorge.com

 

-måtte bare si det liksom.-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette står på hjemmesiden

 

For å kunne benytte tjenesten må du være 16 år eller eldre eller ha betalingstillatelse

 

Du samtykker til å holde JAMBA og dets representanter, ansatte, partnere, støttepartnere, bevilgere eller forretningspartnere fri for krav, tap, forpliktelser eller kostnadskrav (inkludert advokatgasjer) overfor JAMBA eller en tredje part som oppstår i forbindelse med din bruk av Tjenesten.

 

Dessuten går det jo fram av reklamen at du blir trukket for mer enn bare EN ringetone da, du har betalt en slags "pakke-pris". Men prisen kan likevel komme ned i 6kr, du må lese det som står med liten skrift vettu ;)

Endret av zlinky
Lenke til kommentar

Jamba ja, reklamesnutten er hvert andre innslag på MTV for tiden. Det virker nok slik som noen allerede har påpeket at du abonnerer på ringetoner slik at den totale prisen blir 6,- pr tone.

 

Det står i svært liten skrift under scroll teksten i reklamen, den som er litt blurry, så vanskelig se men var veldig tydelig på de tidligere reklamene...

 

Yep....

Lenke til kommentar
Hørte akkurat den reklamen på TV3, og de sier at det koster 6,- pr ringetone - men ikke et kvekk om abonnement...

De sier at det "kan" koste 6kr pr ringetone. resten må du lese deg til.

Men en ting skal jamba ha, de klarer å gjøre reklamepauser om mulig enda mer irriterende! noe som alene er grunn nok til å boikotte de!

 

btw, lurer på hvor mye penger de bruker på reklamering :hmm:

Lenke til kommentar

Og hvordan skal man klare å lese den lille teksten på en TV.....

 

Helt enig, det er sinnsvakt irriterende med de jamba-reklamene som kommer 5 ganger i løpet av en reklamepause. Nå om dagen er stort sett all reklame irriterende, men disse tar kaka! Og som du sier, det er grunn god nok til å boikotte hele faenskapet, på lik linje med den jævla reklamen om "Kan-Doo" eller hva det heter... "Jeg kan jeg også med Kan-Doo"....

 

FØKKINGS irriterende, men de klarer jo å skape oppmerksomhet. Bare synd for dem at det er negativ oppmerksomhet de skaper.

 

Jeg er drittlei reklame.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte en ringetone fra Jamba Norge. Og litt etter fikk jeg en melding der det sto: Vil du stoppe sender du "polychartstopp". og det gjorde jeg. Og etter det fikk jeg en melding. " feil skriveord" Typisk altså :hmm:

 

 

JAMBA NORGE ER NOE SØL. :thumbdown:

Endret av MC60
Lenke til kommentar

Har stygg mistanke om at reklamen ikke er godkjennt skikkelig, alle utgifter og kostnader skal opplyses, det kommer til å gå dem ille hvis de ikke ordner opp. De kravene de har satt og det som er gjort er gjort holder ikke mot Norges store tunge lover.

 

Må jo ha en 52" TV for å se hva som ruller med liten tekst...

Lenke til kommentar

klok av tidligere skade, trodde eg. men neida.

 

hadde ny telefon, ville teste ut mulighetene til vidunderet,

og der, på tv'n, rullet jamba reklamen over.

 

fant en låt eg likte og sendte melding til dem.

etter lang tid fikk eg omsider en meldig fra dem,

med et filformat som ikke støttes av telefonen stod det(har p800).

i meldingen etter fikk eg beskjed om at hver melding fra dem kostet

meg kr 5, pluss at eg når hadde bestillt et abn. på ringelyder til en pris av kr 30

i måneden. siden den første ikke fungerte ville eg derfor stoppe hele greia.

(instruksjoner i den første meldinga).

 

og hva fikk eg til svar? kommandoen var ugyldig.

 

og etter det har det kommet omtrent fire-fem meldinger

i måneden om reklame for dritten dems, ringelyder har eg ikke sett noe til,

ikke det at telefonen kunne motta dem da... :hmm:

 

men men... gav opp hele greia, har ikke hørt noe på to måneder heller...

Lenke til kommentar
Har stygg mistanke om at reklamen ikke er godkjennt skikkelig, alle utgifter og kostnader skal opplyses, det kommer til å gå dem ille hvis de ikke ordner opp. De kravene de har satt og det som er gjort er gjort holder ikke mot Norges store tunge lover.

 

Må jo ha en 52" TV for å se hva som ruller med liten tekst...

nå sender både tv3 og mtv fra england og følger engelsk reklamelovgivning, ikke norsk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...