alka07 Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 en av de beste spillene jeg har spilt gjennom spillekarieren var max payne 1og 2 og lurte om det vil komme en 3. noen som har h;rt noe _
Vrengtpolvott Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Det skal vistnok komme en Max Payne film om ikke så alt for lenge, hvor John Malkovich skal spille Vladimir Lem
Windoge Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Max Payne 3 skal være bekreftet. Dette kunne du lett ha funnet ut selv via et raskt søk på Google.com: http://www.gamespot.com/pc/action/maxpayne...ws_6091123.html
ttt Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 gamer.no har og ein artikkel om det. http://gamer.no/art.php?artikkelid=6162 det skal ikkje kome før om nokre år.
Bear^ Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Jepp. Har vist det kom et Max Payne 3 lenge. Mente å lese det allerede når MP2 kom ut
h00v3r Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Elsker Max Payne spillene. Håper av for alt i verden at det kommer et nr.3 i serien. Kommer det film skal jeg garantert se den. Vet noen hvem som skal vere Producer?
Ol'H Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 gleder meg... håper de skaper litt mer nyvinninger denne gangen. 2'ern var jeg ikke så imponert over, men fortsatt d beste jeg har spilt på lenge
Bob Broker Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Det skal vistnok komme en Max Payne film om ikke så alt for lenge, hvor John Malkovich skal spille Vladimir Lem Hvor har du det fra?
Janivars Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 ja 2ern var det ikke mye nytt gitt.. samme motor, så da blir det lissom ikke så veldig gøy som regel.. Blir bare det samme..
Kenneth Solfjeld Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Det er jo kult da.. Bullet time !
Mala Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Digget Begge spillene, ett av de få spillene som gjikk litt inn på meg Og så ha vi den feete bullet time da
Krakken Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 (endret) Det skal vistnok komme en Max Payne film om ikke så alt for lenge, hvor John Malkovich skal spille Vladimir Lem Seriøst? EDIT: Joda, spillene er fine de, og som Mr.Lee sier nedenfor så er storyen alt, og i MaxPayne synes jeg den er knall! Endret 1. september 2004 av Krakken
MrLee Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 må si jeg gir blanke f. i motor og alt anne i max payne...storyen er alt
The_evil_blue_toad Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Elsker Max Payne spillene. Håper av for alt i verden at det kommer et nr.3 i serien. Kommer det film skal jeg garantert se den. Vet noen hvem som skal vere Producer? Er det Uwe Boll spiser jeg hatten min
Keylar Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Max Payne må vere et av de beste FPS spella jeg har spelt som virkelig hadde en fantastisk historie i tillegg til bare å plaffe ned folk
STrat2k Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Likte ikke max payne spillene.. Liker ikke 3.prs skytespill
FuJJi Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 I *pc gaming world norge* utgave 9 desember 2003 star det i max payne omtalen *personelig thomas lund* og han skriver "greier nesten ikke vente på MAX PAYNE 3. !
Endre Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Max Payne må vere et av de beste FPS spella jeg har spelt som virkelig hadde en fantastisk historie i tillegg til bare å plaffe ned folk Max Payne er ikke FPS-spill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå