Gå til innhold

max payne 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ok, da... trodde bare ikke det var en egen genre...

 

first-person-shooter (FPS) definerer jeg som at du styrer en kar rundt. Kameravinkelen er for meg likegyldig.

FPS: Du ser verden fra øynene til den du spiller med.

TPS: Du ser spilleren fra en utvendig posisjon. Altså tredjepersonsvinkel.

 

Grunnen til at MP ble tredjeperson er pga. bullet time.. men det visste vel de fleste.

Lenke til kommentar
Max Payne må vere et av de beste FPS spella jeg har spelt som virkelig hadde en fantastisk historie i tillegg til bare å plaffe ned folk :D

Har spillt store deler av eneren og kan du si meg hva som var så fantastisk med en story om at en politimann får drept sin kone og barn og derfor bestemmer han seg for å knalle ned alle forbrytere han kommer over?

Lenke til kommentar
Max Payne må vere et av de beste FPS spella jeg har spelt som virkelig hadde en fantastisk historie i tillegg til bare å plaffe ned folk  :D

Har spillt store deler av eneren og kan du si meg hva som var så fantastisk med en story om at en politimann får drept sin kone og barn og derfor bestemmer han seg for å knalle ned alle forbrytere han kommer over?

måten den er lagt fram og fremført på er helt genial... om den er orginal eller ikke driter jeg i, så lenge den føles realistisk og ikke har store glipper.

Lenke til kommentar

Noen skal ha det i pose og sekk. Synes Max Payne hadde en skikkelig dyster og nebrutt stemning over seg. Grunnhistorien var kanskje ikke så orginal, men måten historien ble fortalt var kreativ og interessant. Det regnet hele tiden, Max Payne snakket med en mørk og "hard" stemme, lydbilde var spennende osv...

 

Man følte virkelig at man var med i historien... (synes faktisk det var litt skummelt til tider)

Lenke til kommentar

Håper inderlig at det kommer et Max Payne 3, men skjønner ikke hvor historien skal fortsette fra Max Payne 2.

 

I Max Payne holde Alfred Wooden løfte sitt og sørget for at Max kom tilbake, men nå er jo Woden (eller er det Wooden?) død, så hvem skal Max hevne seg over nå?

 

Kan bli spennede å se hva som skjer, om det da skjer noe i det hele tatt :p:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...