Gå til innhold

XBOX på tilbud på Elkjøp

smelbert

Anbefalte innlegg

Skrevet

De selger XBOX på Elkjøp for 1190! Er det noen som vet hvilken versjon dette er (for at jeg skal kunne velge riktig chip) ? De får ikke inn maskiner før torsdag og kunne tenkt meg å bestille chip i mellomtiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
75% sikker på at det er 1.0 !

Kan du gi en mening på hvorfor du tror at Elkjøp fortsatt har import på X-bokser av eldre versoner?

Om de importerer de nyeste tror jeg du skal få 1.6.

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte en fra Elkjøp til jul ifjor, og det var 1.0, men de har vel fått inn nytt parti siden da...

Endret av Hurley
Skrevet
Jeg kjøpte en fra Elkjøp til jul ifjor, og det var 1.0, men de har vel fått inn nytt parti siden da...

Det er jo nye parti de får inn nå da. Værtfall her i byen.

Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

1190, det er jo steinbillig

Skrevet

Men det følger jo ikke med noen ting utenom en kontroller..?

Før var det vel ca 1600,- og da fikk man med et par spill eller ett spill + en film.

Synes ikke det er så mye billigere jeg da... Men sikkert noe for modderne der ute.

Skrevet

Endelig har de satt ned Xboxen! Kjøper imårra! :thumbup: har etpar modrelaterte spørsmål! Burde jeg skaffe meg chip(finnes det forresten lodderfi?) eller bare flashe biosen ?

Skrevet
Men det følger jo ikke med noen ting utenom en kontroller..?

Før var det vel ca 1600,- og da fikk man med et par spill eller ett spill + en film.

Synes ikke det er så mye billigere jeg da... Men sikkert noe for modderne der ute.

Min tanke også... Kaster du på noen lapper for en ekstra kontroller samt noen få for de to spillene, så er det faktisk samme prisen.. Ikke så veldig imponerende egentlig sett i forhold til tilbudet tidligere. Hadde derimot hatt samme pakken til den prisen, da hadde det vært noe annet!

Skrevet
er det negativt hvis det er versjon 1.6?

alle versoner kan chippes 1.0 til 1.6 men kun vers 1.0 og 1.1 kan flashes , alle er "lette" og chippe untatt vers 1.6 den er "litt" værre men uansett barnemat i forhold til ps2

Skrevet
' date='01/09/2004 : 01:36'] Endelig har de satt ned Xboxen! Kjøper imårra! :thumbup: har etpar modrelaterte spørsmål! Burde jeg skaffe meg chip(finnes det forresten lodderfi?) eller bare flashe biosen ?

Xecuter chippen loddes på, flashes, og deretter loddes av igjen. Så du trenger ikke å gå rundt med en fysisk chip inne i Xboxen om du benytter deg av den.

Skrevet

kjøpte en på elkjøp i dag, og fått den chippet med Aladdin Advance. funker som bare det.. :D er storfornøyd...

har og kontrollert at det er version 1.6... så er det avklart.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...