Gå til innhold

Hva er ditt absolutte favoritt fotball-lag?


Deuce

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Valencia.

 

Har holdt med dem i 5-6 år nå. Et fantastisk apparat som har klart å utvikle europa's beste lag uten hjelp av pengesterke bakmenn. *host*

Definitivt et lag andre også burde få øynene opp for, ikke bare holde med lag fordi "alle andre holder med dem".

 

:)

Synd treneren deres røyk da :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Valencia.

 

Har holdt med dem i 5-6 år nå. Et fantastisk apparat som har klart å utvikle europa's beste lag uten hjelp av pengesterke bakmenn. *host*

Definitivt et lag andre også burde få øynene opp for, ikke bare holde med lag fordi "alle andre holder med dem".

 

:)

Synd treneren deres røyk da :p

Ja, det må jo være som å gå fra gull til gråstein. :hmm:

 

:p

 

--------------

Nye manageren ser ut til å klare seg bra han også. De rundspilte jo CL-vinner Porto i supercupen på fredag. :cool:

Lenke til kommentar

Newcastle United!

 

Mamma og pappa var i Newcastle en gang da jeg var rundt 3 år, og hadde med seg en Newcastle-trøye med hjem til meg. Etter det øyeblikket har jeg vært trofast NUFC-supporter.

 

Skal nevnes at jeg møtte en gammel mann på en pub Malta for 2 år siden som viste seg å være fra Newcastle. Da jeg fortalte han hvor mye jeg likte NUFC, kjøpte han en trøye til meg :).

Endret av Cosmic^
Lenke til kommentar
  • 13 år senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Norge. Jeg ser bare på fotball når det er EM/VM. Selv om det var en stund siden Norge var med. Koste meg fælt med å se på Island sist sommer.

 

Ellers må jeg vell si Lillestrøm, da det er der jeg vokste opp. Men har ikke vært på kamp siden sent på '90-tallet.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...