Gå til innhold

Problemer Splinter Cell: PT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt meg splinter cell: pt, og har et problem jeg ikke får gjort noe med.

når jeg har installert det, står det at driveren min ikke støtter spillet. når jeg starter det, og loadingen etter dirkingen kommer, bare slutter det og går tilbake til windows. jeg har lastet ned alt det nyeste av drivere, men ingenting hjelper. kan det ha noe med at jeg har laptop å gjøre? Please Help!! :dontgetit:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har kjøpt meg splinter cell: pt, og har et problem jeg ikke får gjort noe med.

når jeg har installert det, står det at driveren min ikke støtter spillet. når jeg starter det, og loadingen etter dirkingen kommer, bare slutter det og går tilbake til windows. jeg har lastet ned alt det nyeste av drivere, men ingenting hjelper. kan det ha noe med at jeg har laptop å gjøre? Please Help!! :dontgetit:

Har du lastet ned nyeste drivere til både skjermkort og hovedkort?

Prøv å laste ned en patch til spillet...

BTW: Denne tråden er feilpostet! Den skal til den delen av forumet for de mest populære spillene!

Der er det et eget område til å diskutere ting angående Splinter Cell...

Bare ta det med ro, moderatoren flytter nok bare tråden din til sin rette plass ;)

Skrevet

At det har noe med at du har en laptop å gjøre skal du ikke utelukke værfall. Mange laptopper har ganske "utdatert" skjermkort, noe som fort kan føre til problemer i spill.

Skrevet

Er enig med tomas, Laptop er ikke kjent for å ha de beste grafikk kortene, det er og vanskelig å bytte dem ut, Nei skaff deg heller en stasjonær pc, mye bedre.

:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...