Pasient Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Windir - Saknet er verdens tristeste sang og verdens beste Støttes! Det høres ut som om valfar hadde det fysisk vondt når han "synger" den sangen der. Får frysninger av den. Gud for en brutal sang! Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Dream Theater - The spirit carries on Dream Theater - Disappear Dream Theater - The answer lies within Dream Theater - Through her eyes Endret 12. august 2008 av Janerikn Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Er jo utrolig mange fine sanger, men jeg skal prøve å begrense meg Gary Jules- Mad World: For meg er dette, uten tvil, den vakreste sangen jeg har noensinne hørt. Nydelig piano, og fantastisk behagelig vokal prestasjon. Antony & The Johnsons - Cripple and the Starfish: Vast- You: Cat Power - Maybe Not Regina Spektor - Samson PJ Harvey - Silence Nick Drake - Northern Sky Morten Abel - Hard to stay awake Engineers - forgiveness Explosions in the sky- Your hand in mine Beck - Nobody's fault but my own Lenke til kommentar
tommentmn Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 radiohead - how to disappear completely dashboard confessional - this bitter pill Bedlight for blue eyes - michael Lenke til kommentar
Osloj92 Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Kom på et par til... Where I Stood - Missy Higgins ....denne er veldig pinlig, menmen...; Why Don't You Kiss Her - Jesse McCartney (for the record; dette er den eneste sangen av han jeg liker - don't hold it against me ) Baby of Mine - Allison Krauss (sangen er fra Disneyfilmen Dumbo) Footprints in the Sand - Jordin Sparks A Bitter Song - Butterfly Boucher (får frysninger av denne) You and Me - Lifehouse Cannonball - Damien Rice Wonderwall - Ryan Adams (mulig jeg har nevnt denne før ) Lenke til kommentar
Osloj92 Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Begynner ikke å gråte av denne sangen, men den er fin å høre på * Noen som har noen andre sanger i samme "sjanger" ? Tja... Hva med disse; http://www.youtube.com/watch?v=tJWNGrXNDFE Kanskje ikke helt denne, men legger den til for det ; Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Hans Zimmer med en del musikk fra Black Hawk Down osv. Virkelig gråting: Thomas Newman - Any other name. http://uk.youtube.com/watch?v=LfuTBFemn0Q&...feature=related Endret 9. august 2008 av Green Machine Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 HammerFall - Glory To The Brave DragonForce - Trail Of Broken Hearts Sarah Brightman - Eden Chiyo Yano - Time Is Changing E-Type - You Will Always Be a Part Of Me Lenke til kommentar
oOF Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Peter Gabriel (og Kate Bush) - Don't give up Grådig fin sang og tekst. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Jokke Med Touretts - Tomgang Blir litt sørgelig med tanke på fyren, grein jo for han når han døde og selvfølgelig tenker jeg på han når jeg hører den. Kings of Leon - Knocked Up De klarer alltid å lage noen sære tekster, i tilleggen til det er lyden ganske "trist" kan man på en måte si. Har sikkert en del andre låter jeg ikke husker, noen er nevnt her allerede så. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Beggynte nesten å grine av Akon - Mr Lonely i 7. klasse Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Nick Cave & The Bad Seeds - People Ain't No Good Det er en fin låt det! Endret 12. august 2008 av roberteh Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 Guns 'n' Roses - Don't Cry Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Vet ikke om det er en sang til å gråte av, men denne sangen har gitt mange sterke følelser. "Pacific Wind" by Ryan Farish. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Beggynte nesten å grine av Akon - Mr Lonely i 7. klasse Akon har et par låter som får meg til å ville grine også, så du er ikke alene. Lenke til kommentar
tommentmn Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 30 seconds to mars - the kill ! Genial låt ! : D Lenke til kommentar
Osloj92 Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Vet ikke om det er en sang til å gråte av, men denne sangen har gitt mange sterke følelser. "Pacific Wind" by Ryan Farish. Uff, jeg begynte å gråte da jeg så den nå... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Beggynte nesten å grine av Akon - Mr Lonely i 7. klasse Akon har et par låter som får meg til å ville grine også, så du er ikke alene. Jeg griner av de som griner av Akon Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Film musikken til The Gladiator, vet ikke hva sangen heter men det er den sakte "triste" sangen der han død. Den gir meg altid en klump i halsen. EDIT: fant den, heter "Now We are free". Se filmen hos Youtube Også har du IO av Helen Stellar Endret 14. august 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Eneste filmen/sangen jeg har begynt og grine av (felle noen tårer ikke gråte) var vell da den lille gutten i Pay it forward døde av knivstikk, musikken osv. var vell litt trist, men det finnes mange triste sanger, men jeg feller ingen tårer Dette er den tristeste sangen jeg har hørt til nå, nesten samme tekst i pt.2 men denne har bedre tekst Endret 14. august 2008 av WildWolF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå