Gå til innhold

Sanger som får deg (nesten) til å grine


sete

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har hørt flere versoner av hva som skjedde med sønnen til Eric Clapton. Dette er også den eneste sangen som har fått meg til å felle en tåre. Utrolig fin og trist sang.

 

Men jeg har hørt denne historien flest ganger:

Eric Clapton og sønnen besøkte moren på sykehuset. Da var de på terassen i 5. etasje også datt sønnen ned.

Jeg har hørt at sønnen var på besøk hos moren og falt ned fra 50. etasje. Kan ikke være et pent syn.

Lenke til kommentar

Må si meg enig med Tears In Heaven, utrolig trist låt. Husker en kompis fortalte om en Idol-deltaker som hadde sunget låta, og da h*n fikk spørsmål om h*n visste hva låta handla om, hadde svaret vært "Nja, jo. Det er noe med sønnen hans". Skulle ønske jeg så den episoden.

 

En annen låt som gjør meg trist, er Buckley's versjon av Hallelujah.

Lenke til kommentar
Må si meg enig med Tears In Heaven, utrolig trist låt. Husker en kompis fortalte om en Idol-deltaker som hadde sunget låta, og da h*n fikk spørsmål om h*n visste hva låta handla om, hadde svaret vært "Nja, jo. Det er noe med sønnen hans". Skulle ønske jeg så den episoden.

 

En annen låt som gjør meg trist, er Buckley's versjon av Hallelujah.

Det som står på wikipedia;

«Tears in Heaven» er en ballade sunget av Eric Clapton om smerten ved å miste sin fire år gamle sønn, som falt fra vinduet i 53. etasje i morens leilighet på Manhattan i New York City.

 

Sangen ble skrevet av Clapton og Will Jennings, opprinnelig til filmen Rush fra 1991. I 1993 vant Clapton en Grammy for sangen. Sangen ble også inkludert på Claptons album Unplugged, som også vant en Grammy.

 

Faktisk litt trist :cry:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har hørt flere versoner av hva som skjedde med sønnen til Eric Clapton. Dette er også den eneste sangen som har fått meg til å felle en tåre. Utrolig fin og trist sang.

 

Men jeg har hørt denne historien flest ganger:

Eric Clapton og sønnen besøkte moren på sykehuset. Da var de på terassen i 5. etasje også datt sønnen ned.

Jeg har hørt at sønnen var på besøk hos moren og falt ned fra 50. etasje. Kan ikke være et pent syn.

 

Sønnen til Eric Clapton på 5 år datt ned fra 11. etasje på en skyskraper, mens han var med stefaren og Moren sin. Eric Clapton har aldri tilgitt dem at de ikke passet bedre på sønnen hans.

Endret av mikaelfr
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...