tor_erik Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 (endret) Bare 5 dager igjen folkens! Noen andre enn meg som synes dagene går sabla tregt for tiden? Endret 29. august 2004 av tor_erik
Shotgun Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Lurer på hvordan dette spillet blir til PC. Jeg er litt nysgjerrig på hvordan det er med ratt og pedaler. Etter å ha prøvd Collin 5, er jeg ikke sikker på om Richard Burns Rally er så dårlig allikevel.
Stor Oddnoga Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Bare å glede seg. Har spilt dette en god stund på X-Box og det er et av de beste rally-spillene noensinne, etter min mening.
Bear^ Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Det er forhånds bestilt og jeg gleder meg som en liten ung Håper dette blir litt bedre enn CMRs "Tut og kjør" opplegg. Har alltid opplevd CMR som et spill der du vinner best ved å holde gassen i bån hele tiden. Nei, det er en utrolig kjempe høst. Så kommer snart HL2 (kanskje) så nå er det bare å kose seg i høst kulda med noen rykende ferske spill
tor_erik Skrevet 27. august 2004 Forfatter Skrevet 27. august 2004 Jeg må si at jeg spesielt ser fram til skole-delen, hvor man lærer å kjøre rallybil skikkelig. Da kan jeg både kjøre bra i RBR og forbedre tidene i CMR.
Bear^ Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Jeg må si at jeg spesielt ser fram til skole-delen, hvor man lærer å kjøre rallybil skikkelig. Da kan jeg både kjøre bra i RBR og forbedre tidene i CMR. Ja. Det var det jeg savnet i CMR spillene, en skole hvor du lærte om bilen og hvordan takle de forskjellige svingene, det skal bli meget morsomme saker å spill.
tor_erik Skrevet 27. august 2004 Forfatter Skrevet 27. august 2004 Noen som vet om det kommer noen demo?
Jan-Inge Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Av en eller annen merkelig grunn slipper de ikke demoen før etter at spillet er ute.
tor_erik Skrevet 28. august 2004 Forfatter Skrevet 28. august 2004 Av en eller annen merkelig grunn slipper de ikke demoen før etter at spillet er ute. Bah, kjedelig. Hva er vitsen med en demo om den kommer etter release?
Rikky Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Hva er vitsen med en demo om den kommer etter release? For å prøve spillet før du evt kjøper det.
tor_erik Skrevet 28. august 2004 Forfatter Skrevet 28. august 2004 Hva er vitsen med en demo om den kommer etter release? For å prøve spillet før du evt kjøper det. Doh. Men man skaper mer blest om spillet til lanseringsdatoen dersom man lanserer den før lanseringsdatoen.
ASCIWhite Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 *MMmmm glede seg* Dette og Simbin`s GT-R blir gull.. Gleder meg mest til GT-R men rally er gøy det og
Bloody Mess Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 (endret) Går tregt, ja Har spilt det en del på Xbox, men det er nå ingenting i forhold til PC da Endret 28. august 2004 av odex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå