Gå til innhold

Fant prisfeil på en CPU


Anbefalte innlegg

Har funnet en AMD 64 3400+ til 1100kr per stk på en side. Har bestilt 2 stk, og jeg vet jo selvfølgelig at det er feilprising, men eg tok sjansen og har bestil 2stk.

Prisen på denne CPU'n er omkring 2600kr, og jeg tror ikke dette vil påføre bedriften store økonomiske tap så lenge det ikke er så mange som har bestilt.

 

Hva sier lovverket i slike saker ?

 

 

Mvh

 

Paul

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere kan lete selv, har lite lyst at 2000stk CPUer blir bestilt.

 

Har hørt noe om at så lenge prisen ikke er urimelig og påfører bedriften stort økonomisk tap har kunden rett på varen til den gitte prisen. Hvis det bare er meg som har bestilt så får bedriften et tap på ca 3000kr som ikke er et stort økonomisk tap

 

Noen som kan si noe om lovene her ?

 

Mvh

 

Paul

 

EDIT: Har fått odrebekreftelese

Endret av Furyfax
Lenke til kommentar
kan de da kreve tilbake varen?

 

Hm... Kjøpte for en stund tilbake et Chieftech CX-03 kab. fra komplett (blått), til kr. 675... Den sorte versjonen av det samme kabinettet kostet ca. 1000 kr.

 

Det var ikke noe ukens tilbud, så jeg tenkte at det kanskje var feilpriset, men det var jo verdt et forsøk...

 

Fikk uansett kabinettet, og like etter gikk prisen opp til noe ä det sorte...

 

Det er klart de kan nekte å selge varen når de oppdager feilen, men noen ganger går det altså bra likevel...

 

Og jeg har ikke fått noen mail fra komplett om at jeg værsågod fikk sende kabinettet i retur, da de hadde gjort en feil... :p

 

EDIT: Når du likevel har fått ordrebekreftelse, kommer jo du til å få varen... Da synes jeg du kan fortelle hvor du fant den, så flere kan benytte seg av "tilbudet"..

Endret av Surre Sprett
Lenke til kommentar

fannt også webshopen... :dribble:

 

men tror ikke jeg gidder å bestille fordi det jeg har funker og selv om det hadde vært helt i orden med en A64(har heller ikke noe sæli penger fortiden(skolebøker :( ))

 

men uansett virket det ikke som feilprising for det var ett par andre ting der som heller ikke kosta flesk på amd64-fronten

 

 

EDIT: Når du likevel har fått ordrebekreftelse, kommer jo du til å få varen... Da synes jeg du kan fortelle hvor du fant den, så flere kan benytte seg av "tilbudet"..

 

du kan jo lete litt... :yes:

Endret av Imposter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...