Gå til innhold

Trening til gutt 14 :P


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, seriøst, du svekker veksten din hvis du trener for hardt for tidlig..vent til du har utviklet deg mer :roll:

Kanskje han er ganske lang fra før? :p

litt over 180, ca 185 eller noe sånt, en god stund sia jeg målte meg

Hva veier du?

 

Jeg har samme høyde som deg og veier 77 elns..

55 -> 60kg

 

 

edit; veide meg nettopp; 60kg akkurat

Endret av ATi-Radeon
Lenke til kommentar

Trener du 3 sett med 100 repitisjoner hver dag?

 

sånn ca, tar 3 x 50 "_orginale_" løfter med vekt så etter det tar jeg 3x 100 med albuen i låret..

Med mindre du vil ha maratonmuskler, så trener du veldig feil. Hvis du vil ha eksplosive muskler, så må du trene med mer vekt og færre repitisjoner.

Lenke til kommentar

Trener du 3 sett med 100 repitisjoner hver dag?

 

sånn ca, tar 3 x 50 "_orginale_" løfter med vekt så etter det tar jeg 3x 100 med albuen i låret..

Med mindre du vil ha maratonmuskler, så trener du veldig feil. Hvis du vil ha eksplosive muskler, så må du trene med mer vekt og færre repitisjoner.

trur jeg skal kjøpe meg letterevekt og gå får det på begge hendene, går det?

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg det er å starte i feil ende mht treningen, jeg har sagt det før og sier det igjen..snakk med en profesjonell trener eller "muskelbunt" på et treningssenter..du kan påføre deg store skader gjør du noe feil i den alderen du er i..

 

Det er ikke så jævli kult å være krøpling før du er 18 lissom :no:

 

edit: leifl

Endret av Xander^
Lenke til kommentar

Trener du 3 sett med 100 repitisjoner hver dag?

 

sånn ca, tar 3 x 50 "_orginale_" løfter med vekt så etter det tar jeg 3x 100 med albuen i låret..

Så mange repitisjoner på samme muskelgruppe har ingen hensikt, spesielt ikke hvis du har som mål å øke muskelmassen. Litt tyngre vekter og endel ferre repitisjoner.

Lenke til kommentar

Trener du 3 sett med 100 repitisjoner hver dag?

 

sånn ca, tar 3 x 50 "_orginale_" løfter med vekt så etter det tar jeg 3x 100 med albuen i låret..

Så mange repitisjoner på samme muskelgruppe har ingen hensikt, spesielt ikke hvis du har som mål å øke muskelmassen. Litt tyngre vekter og endel ferre repitisjoner.

Ok, hvilken Vektklasse på Manualen burde jeg bruke? er på 4.5 nå

Lenke til kommentar
17 år, 1.94 høy og 0.1 tonn tung. Hva skal jeg gjøre? :p

LØP! Spring på fjellet! Jogg til venner når du egentlig skulle kjøre/bli kjørt.. :yes:

Har rikelig med Stier her, hvis jeg fører hele stien så kan jeg jogge i flere mil, så kan vell prøve å jogge en halvtime på stian bortmed her, btw den heter LADESTIEN bare så dere vet d:P Bor i Tr.heim/lade

Lenke til kommentar
trur jeg skal kjøpe meg letterevekt og gå får det på begge hendene, går det?

 

Forstår ikke helt hva du mener :hmm:

 

Hvis du skal ha eksplosive muskler, så må du gjøre slik:

Med mindre du vil ha maratonmuskler, så trener du veldig feil. Hvis du vil ha eksplosive muskler, så må du trene med mer vekt og færre repitisjoner.

 

Men uansett, jeg fraråder deg kraftig å begynne å trene med vekter, da en 14-åring ikke skal bruke annet enn sin egen vekt som belastning. Trening med vekter kan få alvorlige følger. Situps til mage, armhevninger (varier med avstanden mellom hendene for å trene ulike muskelgrupper) og ryggups funker fint. Viktig å trene ryggen også selv om ikke dette synes så godt på stranda. Dette er veldig viktig!

Endret av TJ
Lenke til kommentar
Kjøp deg noen anabole steroider så vokser det nok ... eller vent til du er mann ! Du blir ikke mann av å trene deg til å få like store muskler, mye tidligere.

ekke d ulovlig a? ;)

Neeeei da ! :ermm: Ikke blir du helt god i hue av det heller. Det bare klikker for deg til slutt for du blir så aggresiv :p Haha :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...