Gå til innhold

Trening til gutt 14 :P


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
sitter nå og koser meg med godebrødskiver med brunost og stort glass melk.

men nå drikker jeg av og til skader øl formen?

Øl inneholder vitaminer (blant annet). Det er en god holdning til vesken :D

Lenke til kommentar
drikker ikke akkurat 6pack hver dag, kan si 4-5 øl 1 gang i mnd. elns litt mere skjeldener, men ekke så spessielt glad i d

Hvis du ikke drikker mer en det så har du absolutt ingenting å frykte, det er noe jeg er temmelig sikker på.

 

Koser meg gjerne med noen pils et par ganger i månden jeg. Har ikke skada meg ennå (=

Lenke til kommentar
17 år, 1.94 høy og 0.1 tonn tung. Hva skal jeg gjøre? :p

 

du er jo bare 6 kilo over idealvekten din...

 

det kan være litt, men det er ikke noe vits i å løpe 4 timer hver dag for å bli kvitt litt...

spis sunt, spis 5 om dagen :)

vær aktiv, gå litt, sykle litt, jogg litt, blir du i bedre form, ikke se på kiloene, da fettet ofte blir til muskler hvis du spiser riktig og nok, men vil du gå ned fort så må du nok ut å jogge en del...

 

 

og man bør ikke trene vekter når man er under 16 år nei...

 

alkohol er ikke farlig for kroppen, men øl, blandevann osv er det...

man blir ikke feit av å drikke ren 60% sprit, den berømte øl-vommen kommer vel av at de som drikker mye øl ikke er så veldig aktive...

 

finn heller noe annet å trene på, de fleste kamp-sporter er jo ganske "barne"-vennelige

skal du fortsette med å trene vekter så husk å tøye ut godt ette trening, det er bra for musklene og skjellettet

Lenke til kommentar
Spis steroider! Spis masse sånn "powerbars", drikker etc..tren tungt med kortet repetisjoner, ha minst 2-3 dager pause med biceps..(trenger litt tid for å bygge opp muskelvevene igjen) og andre større muskler..

De der "powerbar" sjokoladene koster jo søren meg 20kr. pr stk(og de er ikke akkurat store)

 

Ang, anabole steroider, det kjekkeste med det er jo at du får en veldig stor cock*ironi* ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...