Gå til innhold

Trening til gutt 14 :P


Anbefalte innlegg

Få i deg aminosyrer å.. Det er i noen typer proteinpulver, men beste er å ta piller!

Ok. Dette tok kaka...........

 

 

Proteiner er BYGD OPP AV AMINOSYRER. Alle proteiner inneholder aminosyrer............

LOL ass, tar du aminosyre piller for du i deg mer amino en hvis du bare tar protein pulver.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dere har ikke lov å sparke med hælen vel?

Det fikk ihvertfall vi streng beskjed om.

Kan tenke meg det er ganske lett å knocke noen da... :hmm:

Vi har lov til å stå og hoppe på ansiktet til karen hvis vi vil det.. Kne, albue, nikke, ja alt er lov..

I ultimate har de ihvertfall ikke lov å sparke med hælene.

Virker litt søkt for meg, for da vil de fleste som har drevet med sporter der roterende høye spark er vanlig kunne knocke motstanderen med en gang. :hmm:

Det er _ingen_ som klarer å blokkere et hardt spark mot hodet, og sparker du men hælen i tillegg får du en del støtkraft.

Så da ligger man nede mm. man klarer å dukke.

Du snakker om UFC nå ikkesant??! Seff har dem lov til å sparke med hælen! Så det nettopp på en film jeg har! Og du skal være temmelig rask og jævlig god hvis du skal klare å knocke en med et spark mot hodet! Er motstanderen våken og god er det nesten umulig! Snakker også av erfaring, kanskje du klarer det med et kontringsspark eller i en kombinasjon! Men ellers er det nesten umulig

Lenke til kommentar
Få i deg aminosyrer å.. Det er i noen typer proteinpulver, men beste er å ta piller!

Ok. Dette tok kaka...........

 

 

Proteiner er BYGD OPP AV AMINOSYRER. Alle proteiner inneholder aminosyrer............

Ja, den var meget grov. Alle proteiner er bygget opp av aminosyrer, med med forskjellig kjemiske egenskaper. Proteiner er jo bare sammensatte aminosyre (dipeptider) molekyler.

Lenke til kommentar
Ok.

Er vel ikke så mange med Karatebagrunn o.l. som er med der.

Har vært noen sånne i UR gjennom tidene.

Sparker ned de andre etter 2 sek.

Sykt hvor raske de er. :)

Sant, de som gjør det best i FF og UFC er de som er gode på bakken, jujitsu osv.. Boksere er også veldig gode oppe, jeg har tenkt til å bli en allrounder, god opp og nede!

Lenke til kommentar
LOL ass, tar du aminosyre piller for du i deg mer amino en hvis du bare tar protein pulver.

Proteiner er bygd opp av aminosyrer. Hva er vitsen med å kjøpe ett ekstra preparat?

LES HVA JEG SKRIVER KOMPIS. Tar du rene amino piller får du i deg mer amino en hvis du bare tar proteinpulver!

Kan du da forklare meg hvilke aminosyrer det er man ikke får i seg med vanlige soya/myse proteiner?.. LES HVA JEG SKRIVER!... Proteiner er bygget opp av aminosyre molekyler.

Lenke til kommentar
Få i deg aminosyrer å.. Det er i noen typer proteinpulver, men beste er å ta piller!

Ok. Dette tok kaka...........

 

 

Proteiner er BYGD OPP AV AMINOSYRER. Alle proteiner inneholder aminosyrer............

LOL ass, tar du aminosyre piller for du i deg mer amino en hvis du bare tar protein pulver.

Nei. Aminopiller er bortkastede penger. Bank fakta inn i huet ditt før du kommer hit å snakker som om du har peil :yes:

Lenke til kommentar

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan 2gram aminosyrer kan bli til mer enn 30 gram aminosyrer...

 

edit: Skal jeg strekke fantasien til det ekstreme, så kanskje HuzZzla snakket om tabletter med BCAA... Eller hva? Jeg mener det er bortkastede penger å kjøpe masse piller og drit. Hovedsaken er at man får i seg nok proteiner og trener riktig. Ingen tabletter vil utrette mirakler, og man kan ikke sitte på ræva og tro at kjemien gjør jobben.

Endret av Manuel
Lenke til kommentar
Kroppen omdanner overflødig testosteron til østrogen. Hvis man bruker steroider slutter også kroppen å produsere testosteron i tillegg.

Derfor det er viktig med nolva under en kur, samtidig som man bør ha en skikkelig past cycle treatment (nolvadex/clomid/HCG) for å få vekk østrogenet, får igang igjen den naturlige produksjonen av testo igjen og får testiklene tilbake til normal størrelse.

Lenke til kommentar
Eller hva med tunfisk bokser?.. 2 kr per boks, 30 gram proteiner i hver av dem. :D Litt tungvindt kanskje, men billig!

Tunfisk er bra, men tro meg, det er noe du går lei etter en ikke så alt for lang stund! hehe

 

Du får prøve å variere litt, king oscar har litt forskjellige som feks tunfisk m/sitron og pepper, tomat & basillikum osv. Mange som sier tunfisk er havets kylling, selv syns jeg ikke det kan sammenlignes!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...