Gå til innhold

Spill blir lørdagsunderholdning på TV 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja det gjør vi!! :w00t:

Får bare håpe de holder seg unna dumme konsoll spill og ikke snakker om bilspill hele tiden.

tror gjerne de i "nerd" bare tok frem personlige favoritter og spill de hadde intresse for... :ermm:

Skrevet

Selfølgelig håper vi det!

Zyndrone:

Hva gjør konsoll spill dumme? En stor del av konsollspill kommer fra pc og omvendt. Men jeg støtter deg om at de ikke bør ha om bilspill hele tiden (litt rart det der, jenter liker stort sett bare bilspill).

Gleder meg til premieren. Virker som dette kan bli bedre enn Nerd. Glad for at spill nå er "inne", og at de kommer inn i stua til "vanlige" folk.

Skrevet

Det kan bli bra... Men en idol dommer og et fjolls fra Tv2 lover ikke godt. De burde da ha valgt noen med litt erfaring. Men spill program på tv er jo bra uannsett. Men tror personlig at Nerd er/blir bedre en dette. Da Nerd har litt folk med erfaring (tenker ikke på hu teite dama)

Skrevet

håper sjølvsagt at det blir bra, men det var eit par ting eg ikkje likte heilt.

Det blir Cathrines oppgave å sørge for å holde programmet på et forståelig nivå for hele målgruppen

greit nok at dette skal vere eit program for alle, men eg håper bare at det ikkje vert "for enkelt" og nybegynnar vennleg.

Hardcore-spillere er ikke en kjernemålgruppe for oss.

håper at det vert noko for "oss" allikavell.

Det er jeg som skal stille alle de teite spørsmålene, forklarer Cathrine.

bare dei ikkje vert for teite så.

Skrevet

Men han derre idol-dommer'n er ikke helt på jordet når det gjelder spill, tror jeg... Leste for ei stund siden et intervju i "Fredag" (bilag til Dagbladet) med han, om han verste og beste spill-øyeblikk... Tror jeg kan huske at han spilte mye SSX-serien (hvis ikke jeg tenker på han derre P3-fyren?!). :p

Skrevet

Håper dette er noe som kan nå alle mål grupper, fra baby players til slike hardcore "spille-24/7" spillere som oss (vel, kanskje ikke alle, men treffer meg perfekt).

Det at den ene programlederen er hekta på bil spill lover kanskje heller ikke godt, får håpe at dilla til dama ikke smitter over til selve programmet, for et å annet bil spill går bra, men 12 programmer me bilspill blir ikke bra ;)

Skrevet

Idol, dommeren har vært spillandmelder i Bladet Topp, og har 1000 ganger bedere erfaring enn nerdene i nerd, Han andre er fra sone2 og har jobba litt i vg, og sånn, han er dyktig han og. Cathrine er hot, hot og hot.

Skrevet

Thomas Str..(gidder ikke prøve på å stave navnet) har fått et undervurdert-stempel på seg når han profilerte seg som dommer i Idol.

Realiteten er (etter det jeg har hørt) at han faktisk er en av de dyktigste spillanmelderne i Norge.

Så, om de ikke roter det helt til, så tror jeg det der kan bli bra. Jeg gleder meg hvertfall.

*Dato og tid notert*

Skrevet (endret)

Lat oss ikkje dømme programleiarane før dei har vist kva dei kan. Håper det blir betre enn Nerd. Det eit slik program treng er folk som kan det dei driv med, og ikkje folk som har null peiling. Du må ikkje ha ein utanforståande person å forklare til i studio for å kunne forklare sjåarane kva det går ut på. Og litt grundig forberedelser skader heller ikkje.

Eg rekner med ein person her på forumet vekker opp denne tråden, eventuelt lager ein ny når programmet har premiere ;)

Endret av zeph
Skrevet
Det kan bli bra... Men en idol dommer og et fjolls fra Tv2 lover ikke godt. De burde da ha valgt noen med litt erfaring.

Enten det, eller så har du ikke sjekket kildene dine godt nok. Thomas Strzelecki og Frode Haugen har begge lang fartstid i bransjen, og har i tillegg en porsjon skjermtekke som vil gjøre det hele spiselig for den jevne TV-seer. :)

Skrevet

Dette blir garantert konsoll-fest med "hey, sjekk ut den kule N-Gage" og "Wow, nytt Tony Hawk" og hvis det nevnes PC så blir det "wow, Half Life 2 er skikkelig kult ass! Du kan ha brekkjern og greier!".

Jeg hadde mer tro på NRK sin satsing, (dvs før jeg så det) det er de som har sjansen til å satse smalt. Å se ett TV-program for å lære seg hva X-Box Live er for noe rart når nok ikke over de to tingene jeg vanligvis gjør på den tiden.

1. Vorspiel

2. Spille selv.

[/troll] :whistle:

Skrevet

Både Thomas og jeg har jobbet med spill i veldig mange år. Vi kommer ikke til å lage tv for CS-fans, men vi skal prøve å videreformidle spilleglede og senke terskelen for de som vil begynne og spille.

that's it

Gi oss gjerne tips om hva dere vil se.

Frode Haugen

Skrevet
Vi kommer ikke til å lage tv for CS-fans...

Tusen TAKK! :D

Så lenge dere ikke går altfor grunnleggende i programmet så tror jeg faktisk at jeg kan se på det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...