Gef Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Ser ikke at det er noen tråder her om Hoobastank, så derfor oppretter jeg en. Ville høre hva folk syntes om denne gruppa? Nå er det sikkert ikke mange som har hørt flere sanger enn The Reason som man har kunnet høre på radio og på TV, men jeg vil anbefale de fleste å gå til innkjøp av albummet "The Reason". Etter å ha hørt på det, har jeg funnet nye sanger på dette albummet som går under "Sanger som tar av" lista mi Hoobastank sin hjemmeside finner du her hvor sangen Same Direction vil bli avspillt når du åpner siden. Vil anbefale å høre den sangen Hoobastank skal ha konsert i Oslo den 19 oktober ifølge nettstedet deres. Har lyst til å ta turen selv, men desverre er dette i en upassende tid for meg til å reise til Oslo. Noen her som skal på konserten?
Zemeckis Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Har nyling begynt å høre på Hoobastank. Og jeg må si at jeg liker det masse. Spesielt The Reason og Crawling in the dark.
Gef Skrevet 19. august 2004 Forfatter Skrevet 19. august 2004 Har nyling begynt å høre på Hoobastank. Og jeg må si at jeg liker det masse. Spesielt The Reason og Crawling in the dark. Hørt Out Of Control, Same Direction og Unaffected? Bra sanger
Zemeckis Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Ja, har hørt de også. Synes at de fleste av Hoobastank`s låter er bra.
Suppelars2k Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Føyer seg i rekka av emo-band/nu-metal. Er Hoobastank emo? Uansett, nei, oversaskende nok har jeg ikke så mye til overs for ENDA et numetalband av denne typen (boyband med kvasi-"sorte" søtnoses som spiller tre-greps-akkorder og synger renere og plattere enn Jan Wærner Danielsen). Og bare for å gjøre denne posten klisjèrik som få: Smaken er som baken. Jupp.
nr.4 Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Out of control rocker, resten blir sånn.... : ENDA et numetalband av denne typen (boyband med kvasi-"sorte" søtnoses som spiller tre-greps-akkorder og synger renere og plattere enn Jan Wærner Danielsen).
sete Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Fikk øyene opp for Hoobastank (og Evanescence) i fjor da det var med på Daredevil OST (filmmusikken var bedre enn filmen ) og synes at det er kult og underlig at de slo igjennom med "The Reason".
Purify Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Utifra Same Direction, så virka det som noe slikt som HalTan beskrev.
STrat2k Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Hoobstank er helt greit det, tar ikke helt av men.. crawling in the dark er litt kul
JR Ewing Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Syns musikken de lager blir litt.. kjedelig. Men nå har jeg ikke prøvd å sette meg inn i det heller, nettop av den grunn.
sweetness Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Hoobastank står høyt, veldig høyt i grunn, hos meg. Liker self-titled bedre enn the Reason, der selger de seg litt.
k-zen Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 har bare hørt "the reason" men den var veldig bra... får se om jeg skaffer noen av de andre
Learning To Fly Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Jeg liker dem veldig godt, men albummet Hoobastank slo bedre an hos meg enn The Reason.
atrax Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Dere som uten begrunnelse mener at Hoobastank stinker, har kanskje bare hørt 'The Reason'? Den låten skiller seg egentlig ut fra de andre låtene de spiller, den er jo nærmest en ballade. Jeg liker heller ikke den noe særlig. Men bortsett fra de fleste andre som er nevnt, liker jeg spesielt 'What Happened To Us' og 'Escape', begge fra albumet 'The Reason'. Som nesten all annen musikk anbefaler jeg å laste ned det de har laget; Og liker du det du hører, betaler du for CD-en eller det medium du foretrekker.
Gef Skrevet 21. august 2004 Forfatter Skrevet 21. august 2004 (endret) Dere som uten begrunnelse mener at Hoobastank stinker, har kanskje bare hørt 'The Reason'? Den låten skiller seg egentlig ut fra de andre låtene de spiller, den er jo nærmest en ballade. Jeg liker heller ikke den noe særlig. Det var det jeg også tenkte, at de fleste har kun hørt sangen The Reason og sier de ikke liker det når de ikke har hørt langt ifra det beste en gang. Liker godt Out Of Control, Same Direction, Unaffected, What Happened to Us? og The Reason fra deres nye album. Har ikke fått så mye tid til å lytte gjennom resten enda, men det låter bra Endret 21. august 2004 av Gef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå