Gå til innhold

kl er over 12 men source enda ikke releaset?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her er en sitat fra #cssource @ GameSurge på IRC:

 

[<east|Ravager> *** CS:S BETA <||||||> TIME TO RELEASE - TIMERANGE: 6hours 43minutes 27seconds TO 11hours 43minutes 27seconds <||||||> CS:S BETA ***

Hva faen betyr det?! Det står jo masse piss!

 

§§!§!"!#||timerange

 

Hva betyr det? at det er mellom 6 timer og 11 timer til source slippes ut?

Lenke til kommentar

Jeg har fått en åpenbaring akkurat nå! Runar's Åpenbaring! :p

 

Det lyder slikt: Det ENESTE folk kan stole på, når det gjelder Valve, er at hvis de leverer varene, så leverer de kvalitet!

 

EDIT:

20sek før det skal slippes så får vi sikkert beskjed om at det er utsatt en dag til

 

Eller et ÅR til...

 

EDIT2:

Den er enda ikke oppe...

Jeg hørte den skulle opp 13.00 norsk tid, men steam er jo ikke til å stole på.

Om den i det hele tatt kommer i dag så kommer den nok rundt klokken 8-9 i kveld tipper jeg

 

Jeg tipper nok heller at hvis det kommer innen klokken 24 i natt, kommer det nærmere 22-23 (norsk tid)...

 

Hvis Valve MÅTTE slippe css før klokka 24 i natt (Amerikansk tid) hadde de nok gjort det 23.01! :!:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Når er klokka 18:00 i usa på norsk tid?

 

Jeg er så lei av å vente, nå har jeg preloada og hatt det inne på pcen min og jeg får faenke spillt det (det tar bare plass)

Dette er for dårlig, det er den 18 NÅ For faen!!

 

Vi kan ikke stille klokka frem da? :p Lure steam litt til å tro at det er released :p

 

[EDIT: Nei det med klokka funka ikke, heheh, jeg stillte klokka fram til 19 august og så restarta jeg steam :p Funka ikke.. hehe]

Endret av Shaper^
Lenke til kommentar
Når er klokka 18:00 i usa på norsk tid?

 

Jeg er så lei av å vente, nå har jeg preloada og hatt det inne på pcen min og jeg får faenke spillt det (det tar bare plass)

Dette er for dårlig, det er den 18 NÅ For faen!!

 

Vi kan ikke stille klokka frem da? :p Lure steam litt til å tro at det er released :p

 

[EDIT: Nei det med klokka funka ikke, heheh, jeg stillte klokka fram til 19 august og så restarta jeg steam :p Funka ikke.. hehe]

den er 12.56 i New York nå.

Lenke til kommentar
ehh.. Kan jeg spille CS:S når jeg får feilmeldingen: "Banned cause of past cheating violations? :blush:

Det vet jeg ikke, jeg tror det, for det er bare i cs du er banna? Kan du spille HL på nettet uten å bli kicka? Prøv å se om du kan spille HL/CZ på nett først... Kan du det så kan du spille CS:Source på nett og.

Men kan du ikke så må du kjøpe deg en ny cdkey :p

Lenke til kommentar
ehh.. Kan jeg spille CS:S når jeg får feilmeldingen: "Banned cause of past cheating violations? :blush:

Det vet jeg ikke, jeg tror det, for det er bare i cs du er banna? Kan du spille HL på nettet uten å bli kicka? Prøv å se om du kan spille HL/CZ på nett først... Kan du det så kan du spille CS:Source på nett og.

Men kan du ikke så må du kjøpe deg en ny cdkey :p

Hehe...

Jeg kan spille HL, for der er det ikke VAC servers.. ( altså secure servers )

Jeg er tydligvis bannet fra alle VAC serverene..

Men kan da teste ting med å spille LAN med meg selv :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...