Serpentbane 6528 Report post Posted August 6 (edited) SkyMarshall Arts skrev (7 minutter siden): Nice. Neste. Denne så jeg igår, og den anbefales. Ikke si at de faktisk klarte å gjøre den bra? Edit: Prey, har unngått å se den BTW, I ftykt av å bli skuffet nok en gang... Edited August 6 by Serpentbane 1 Quote Share this post Link to post
SkyMarshall Arts 842 Report post Posted August 6 Denne går til @Serpentbane. Jo, overaskende nok - den var faktisk bra. Beste siden orginalen spør du meg. 1 Quote Share this post Link to post
SkyMarshall Arts 842 Report post Posted August 6 Ya like daggs? Snatch. Så den faktisk i ferien. Fikk høre av konemor 14 ganger at Pitt er en heit kar. Jeg er enig. 2 Quote Share this post Link to post
SkyMarshall Arts 842 Report post Posted August 6 Da tar jeg bare neste. Kjent sak for 80s kids denne. Gikk ut av kinosalen med noen traumer. Quote Share this post Link to post
KarvaBlad 940 Report post Posted August 6 The Secret of NIMH (1982) 1 Quote Share this post Link to post
SkyMarshall Arts 842 Report post Posted August 6 KarvaBlad skrev (22 minutter siden): The Secret of NIMH (1982) Bingo 1 Quote Share this post Link to post
ClarkGable 1407 Report post Posted August 6 Interessant bildet. Litt irriterende at det ikke dukker opp noe i hodet mitt. Jeg syntes stilen virker Nordisk. Jeg tenkte først Insomnia, men den er det ikke. 2 Quote Share this post Link to post
MrPets 448 Report post Posted August 6 (edited) KarvaBlad skrev (1 time siden): Ny: Er ikke dette Jason Bourne? Datteren til et av hans offer. Edited August 6 by MrPets 3 Quote Share this post Link to post
Delvis 4246 Report post Posted August 6 ClarkGable skrev (1 time siden): Jeg syntes stilen virker Nordisk. Tenkte også med en gang nordisk, men ser hun er Russisk. MrPets har rett. 1 Quote Share this post Link to post
KarvaBlad 940 Report post Posted August 6 MrPets skrev (2 timer siden): Er ikke dette Jason Bourne? Datteren til et av hans offer. Stemmer, dette er The Bourne Supremacy (2'ern). Quote Share this post Link to post
MrPets 448 Report post Posted August 6 KarvaBlad skrev (30 minutter siden): Stemmer, dette er The Bourne Supremacy (2'ern). Flott! Har ikke flere private feriebilder å dele, men sol og sommer kan vi finne lell. Quote Share this post Link to post
ClarkGable 1407 Report post Posted August 6 Må vel være Baywatch. The Rock i aksjon? Quote Share this post Link to post
MrPets 448 Report post Posted August 6 ClarkGable skrev (6 minutter siden): Må vel være Baywatch. The Rock i aksjon? Jada, den var vel grei 2 Quote Share this post Link to post
ClarkGable 1407 Report post Posted August 6 Den der var innafor. Ny. Litt annen årstid: Quote Share this post Link to post
Deschain 439 Report post Posted August 7 Togo! Har ikke sett den, men har den på watchlist Quote Share this post Link to post