Gå til innhold

Bilde-Quiz - Gjett filmen!


Venerable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
anon_83104 skrev (1 time siden):

Dette ser veldig første verdenskrig ut. Er det filmen "Sarajevo"?

Det ligner veldig på attentatet på Franz Ferdinand. Først en bombe som fikk kronprinsen til å kjøre bort inn i ei bakgate. Der skjedde vel nådestøtet. 

Mye riktig, men ikke filmen. Geiten over passer kanskje ikke inn der? 
 

Filmen vi ser på kom post-covid.

Endret av MrPets
Lenke til kommentar
MrPets skrev (10 minutter siden):

Mye riktig, men ikke filmen. Geiten over passer kanskje ikke inn der? 
 

Filmen vi ser på kom post-covid.

Da tenker jeg i retning av Russland. Det er vel geiten kjent fra Rasputin. Så da er det The Kings Man. Har ikke sett den ennå, men den er definitivt på listen min. 

Endret av anon_83104
Lenke til kommentar
anon_83104 skrev (4 minutter siden):

Da tenker jeg i retning av Russland. Det er vel geiten kjent fra Rasputin. Så da er det The Kings Man. Har ikke sett den ennå, men den er definitivt på listen min. 

Stemmer, anon. Så filmen forleden dag, ville ikke anbefalt den videre. Har ingenting å gjøre med den glimrende førstefilmen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
10 hours ago, ClarkGable said:

Cleopatra?

Tror du har rett der. Den med Elizabeth Taylor!

Forøvrig så jeg at dere nevnte den nye Kingsman-filmen. Ser de fleste ikke likte den, men jeg diggggggga den. Rhys Ifans som Rasputin er verdt en sekser på terningen alene. Enig i at film nr 1 troner øverst, men likte denne bedre enn film nr 2. Skal sies at jeg også digga nr 2. Er en svært enkel sjel når det kommer til filmer i action/adventure sjangeren ;) PURE underholdning

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Deschain skrev (5 timer siden):

Tror du har rett der. Den med Elizabeth Taylor!

Forøvrig så jeg at dere nevnte den nye Kingsman-filmen. Ser de fleste ikke likte den, men jeg diggggggga den. Rhys Ifans som Rasputin er verdt en sekser på terningen alene. Enig i at film nr 1 troner øverst, men likte denne bedre enn film nr 2. Skal sies at jeg også digga nr 2. Er en svært enkel sjel når det kommer til filmer i action/adventure sjangeren ;) PURE underholdning

Har ikke sett den nye, men digger nummer 1. Det var noe Kill Bill isque ved den draps scenen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...