Gaea Skrevet 13. januar Rapporter Del Skrevet 13. januar (endret) Skandinav skrev (8 minutter siden): Her får dere en nøtt. Hint: En av de mest underskattede Spanske horrorfilmene som er laget. El orfarnato? Eller REC? Endret 13. januar av Gaea 2 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 13. januar Rapporter Del Skrevet 13. januar Gaea skrev (3 minutter siden): El orfarnato Nope. Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 13. januar Rapporter Del Skrevet 13. januar Gaea skrev (8 minutter siden): El orfarnato? Eller REC? Tipper du fikk rett på Rec jeg. 1 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 13. januar Rapporter Del Skrevet 13. januar Gaea skrev (13 minutter siden): Eller REC? Korrekt! 1 Lenke til kommentar
Gargantua Skrevet 13. januar Rapporter Del Skrevet 13. januar 2 minutes ago, Gaea said: Woho. Forsiktig med filnavnet på bildet, Gaea. Just sayin' 😋 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 13. januar Rapporter Del Skrevet 13. januar Neffi skrev (5 minutter siden): Jessabelle? Haha ja og ja jeg glemte å endre filnavnet 😇 2 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 13. januar Rapporter Del Skrevet 13. januar (endret) Tenkte ikke på at jeg kunne sjekke filnavnet, så det gikk i grunnen greit, men kanskje lurt å passe på. 😄 Ny: Endret 13. januar av Neffi Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 13. januar Rapporter Del Skrevet 13. januar Mormor og de åtte lausungene? 1 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 13. januar Rapporter Del Skrevet 13. januar Krig og fred skrev (Akkurat nå): Mormor og de åtte lausungene? Koselig å se deg i tråden! Klart, du har helt rett! 😄 1 Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 13. januar Rapporter Del Skrevet 13. januar Hah, kjente igjen mormor selv om jeg ikke har sett den nye versjonen. Det finnes kun en mormor for meg, og det er O.G mormor Noen får ta min tur. 2 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 13. januar Rapporter Del Skrevet 13. januar Jeg tar den KOF. Ny: 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 13. januar Rapporter Del Skrevet 13. januar Neffi skrev (2 minutter siden): Er det 6 underground? Yes sir. Var usikker på hvor kjent den var. Men stilen til regissøren lever enda. 1 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 13. januar Rapporter Del Skrevet 13. januar ClarkGable skrev (Akkurat nå): Yes sir. Var usikker på hvor kjent den var. Men stilen til regissøren lever enda. Kjente den igjen på helikopter-scenen. 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 13. januar Rapporter Del Skrevet 13. januar Neffi skrev (14 minutter siden): Kjente den igjen på helikopter-scenen. Tok den på den rosa hjelmen, siden det ikke er en Ballin musikkvideo 😛 1 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 13. januar Rapporter Del Skrevet 13. januar KANE2009 skrev (1 minutt siden): Tok den på den rosa hjelmen, siden det ikke er en Ballin musikkvideo 😛 Hey, dette var litt rart, men det var faktisk du som fikk meg til å tenke på filmen som nå ligger som aktiv... 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 13. januar Rapporter Del Skrevet 13. januar (endret) Hehe, jeg skulle til å spørre om det er Solomon + meg - 2009 🤣 Edit: og det siste er vel årstallet den kom ut i tillegg 😅 Skal sies at navnet mitt dessverre ikke har noe med filmen å gjøre. Endret 13. januar av KANE2009 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå