Gå til innhold

Rare uttalelser og camron-filosofi


Anbefalte innlegg

Her har jeg tenkt til å skrive ned en rekke uttalelser som er mer eller mindre feilaktige (heller mer). Eneste målet med dette er å senere bruke disse som argumenter i forskjellige diskusjoner, og si at jeg har lest det et sted for å gi utsagnet mer troverdighet. Det at jeg har lest det i noe jeg har skrevet selv, føler jeg ikke er så viktig egentlig.

 

Hvis hver bil begynte å brukte 2 % mer bensin pr. mil, ville all bensin og diesel på jorda være brukt opp innen 6 måneder.

 

Bananer vil være helt utryddet innen 2020.

 

Hvis neandertalere hadde levd i dag, ville de sansynligvis være smartere enn mennesker.

 

Kokain ble solgt som medesin i England helt fram til 1995

 

Neil Armstrong var bare på månen i 97 sekunder.

 

En menneskelig blære kan romme opp til 14 liter væske.

 

Det ble ikke født noen gutter i Norge fra 16.04. 1925 til 6.2. 1926, men til gjengjeld ble det født mange jenter.

 

Det norske polet solgte Solo helt fram til 1989, pga. av en sponsoravtale med Ringnes.

 

Visstnok skal Frihetsgudinnen ha vært tegnet av en 27 år gammel franskmann med downs syndrom.

 

Slottet i Norge blir kun holdt opp av to støttepilarer som står på hver sine side av døren til matsalen.

 

Martin Johnson kastet i 1905 et eple over 790 meter. Visstnok fordi det var mark i det.

 

En skilpadde kan bli opptil 180 år gammel. Mange forskere mener at skilpadder før kunne snakke, men at de videreutviklet seg.

 

Månen er en ost, den er bare litt muggen og gammel. Hadde det ikke vært for ozonlaget og atmosfæren, hadde vi sansynligvis dødd av lukta.

 

Butikkjeden Rema 1000 ble startet i 1959 av Rema Johansen og hennes bror, Peter. Helt frem til 1969 besto kjeden kun av to butikker, en i Mo i Rana og en på Mysen.

 

Pepsi Cola kom til Norge så tidlig som i 1958. Mens Coca Cola ikke kom til landet før i 1972.

 

Det er 92 ganger mer fett i en Bounty enn det er i en Snickers.

 

Hvis alle kinesere vinker samtidig, vil dette skape en storm med styrke nok til å utslette alt liv på jorda.

 

Datamaskiner vil sansynligvis gå av moten i løpet av 10-20 år. det samme vil biler og mobiltelefoner.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

mye av det vil nok bli sett på som idiotisk, men jeg har fått _litt_ hjelp av andre til å filosofere da :blink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis alle kinesere vinker samtidig, vil dette skape en storm med styrke nok til å utslette alt liv på jorda.

 

*k9z* Samme med den oppgaven jeg hadde på en fysikkprøve. "Hva ville ha skjedd om alle kineserne hoppet samtidig? (rent etter teorien) Anta at kineserne har en gjennomsnittsvekt på 65kg.

 

Vel, det hele endte opp med et jordskjelv på 5,7 på Richters Skala.

Lenke til kommentar
Hvis alle kinesere vinker samtidig, vil dette skape en storm med styrke nok til å utslette alt liv på jorda.

 

*k9z* Samme med den oppgaven jeg hadde på en fysikkprøve. "Hva ville ha skjedd om alle kineserne hoppet samtidig? (rent etter teorien) Anta at kineserne har en gjennomsnittsvekt på 65kg.

 

Vel, det hele endte opp med et jordskjelv på 5,7 på Richters Skala.

hehe..genialt å tenke på...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...