Gå til innhold

beste mp miljø?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen som har nevnt Enemy Territory?

Siden spillet er så å si umulig å få til skikkelig uten lagspill, spiller folk faktisk på lag. Det er egne radiokommandoer for 'Thanks' og 'No problem', noe som gjør spillopplevelsen ganske så hyggelig. 'Great shot' brukes gjerne av han du drepte om du hadde et fint skudd.

Til og med 'Bye' fins, når folk skal quitte serveren... :p

 

Men det hender dessverre at det kommer folk som liker å spamme med radiokommandoene. Heldigvis er det langt mellom dem.

Lenke til kommentar
Her er jeg ikke i tvil

 

 

Communityet til Live For Speed er bare fantastisk. Pluss at det er verdens beste bilspill

:thumbup:

 

Veldig bra miljø! Folk nøler ikke med å utveksle setups og kjøretips. Og hvis de skulle dukke opp noen som ikke klarer å oppføre seg, så forsvinner de normalt veldig fort ut fra serverne.

 

Og, ja, Operation Flashpoint har også veldig bra community.

Endret av rakanishu
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

cs miljøet er drithyggelig når man spiller med å imot seriøse folk. er i clan med mange som er oppe i 25-åra. og de er drithyggelige, og alldri frekke mot andre, sånn jeg sa "feige fi**er" en gang da de dreiv å restarta etter vi hadde vunnet eco. da var det rett ut med meg. seriøse cs-miljøet er drithyggeligt. det er mindreårige mixxere som er frekke.

 

syntes det er slik det skal være. folk skal behalndles fair og høflig. ihvertfall det jeg gjør.

 

ps: mange hyggelige briter på dod :p, de liker visst å snakke i miccen :p

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Har ikke dette også mye med hvilke servere man spiller på?

 

Før eller senere må man gjøre noe med en eller annen aldersgrense, selv om jeg aner at det er nærmest umulig, praktisk sett.

 

Før i tiden, så var det bare tenåringer som drev med dataspill, men nå er vi som var tenåringer blitt 29 og deromkring, og selv om vi kan like de samme spillene så ødelegger det en del av opplevelsen med rett og slett drittunger som slenger masse dritt eller som driver med TKing.

 

Eneste spillet jeg har spilt online er Call of Duty (og det blir vel noe Doom3 etterhvert), og jeg la merke til at med en gang jeg begynte å spille lagspill-modden Heat of Battle, så ble det betraktelig mye bedre miljø.

 

Uansett, for min del er ikke målet å kose meg med småprat. Målet er jo å spille for harde livet, så hvis folk bare gir det de har, og dropper å lage kvalm, så er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar

Battlefield-spillene har et veldig bra miljø og anbefales. Du har blandt annet ikke det store skillet mellom "vanlige" publicspillere og spillere fra toppklanene. I Norge. Spesielt i Norden har det blitt veldig bra klanmiljø og etter at det ble startet opp en nordisk liga med rundt 1000 organiserte spillere.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
De fleste spill utenom cs.

 

Ja ,det finnes også hygglige folk som spiller cs, men siden det er så populært , og så mange "unge" spiller det blir det ofte dårlige miljø enn andre spill.

 

Av og til er jeg heldig og ender opp på server uten disse unge som kviner hele tiden , takler det ikke :cry: , men disse serverene er ofte ikke norske faktisk...

 

Og som en nevnte her , Day of defeat hadde fantastisk multiplayermiljø, alle var koslige , ingen som kvein og jeg hadde det supert. Jeg var faktisk day of defeat admin på Esports.no serverene.

Men Ettersom det ble mer og mer populært , begynte det å snike seg inn mer og mer av de "unge" eller kvinete... ganske trist egentlig.

dod på esports var tider ja :)

synd at det ikke varte da :\ :roll:

Lenke til kommentar

På den korte tiden jeg spilte Planetside ble jeg nesten sjokkert over hvor greie folk var!

 

Akkurat slik var det i SW: Galaxies!

En fyr (som var skikkelig god, og hadde kommet langt) hjalp meg opp VELDIG mye!

Han ga meg en sum penger (etter hvert fant jeg ut at den summen var ganske stor, i forhold til hva ting kostet) og fortalte meg hvordan jeg skulle gjøre ditt og datt.

Skikkelig grei fyr. Enda bedre; Det viste seg at han var Norsk! :)

 

EDIT: Hørte ikke èt "noob" i Planetside, så jeg passet godt på å ikke innføre noe slikt.

De fleste vet vel at om man tar med seg en viss type frosk til Australia vil den formere seg ekstremt, og landet vil være overfylt av frosker.

Liker ikke tanken på at noe sånt kan skje med Planetside, ettersom det er et meget respektabelt spill med respektable mennesker. :p

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Siden jeg er medlem av CS miljøet må jeg få forsvare oss litt..

For det første: Jeg spiller på servere med mye kjentfolk.. det er hyggelig

For det andre: ok det foregår noe kvining osv i chatten, men på internett osv er det ikke så ille.

For det tredje: at noen driver å tuller å kviner osv.. hva bryr det meg egentli? ikke mye i public CS gaming, der målet bare er å drepe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...