Gå til innhold

beste mp miljø?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, egentlig er det ikke så dårlig miljø i cs. Det er ofte hyggelige folk whiner litt, men det er sånn det er.

Jeg kan vel whine litt selv også. Men det hender at det er noen "dritt" unger som leker kul med alle de "store" orda de kan.

Ellers synes jeg at SWG har ganske bra miljø. Utrolig hyggelige folk.

Generelt sett har alle mp spill bra miljø, men det kommer an på

hvor avansert spillet er - aldersgruppen. Men det er jo mange yngre som er ganske modne

Endret av Zuluzion
Lenke til kommentar
Det er ikke så mange hyggelige folk som spiller cs og wc3 men det er jo alltids noen... Diablo 3 er både morsomt og "et fint miljø"

 

EDIT: skrivefeil

Diablo 2 mener du vel?

 

Soldat har et fint miljø hvis du kommer deg inn i selve opplegget, snakker med folk på IRC, og ikke bare spiller public. :)

jo... ble litt for sent :p

Lenke til kommentar

De fleste MMORPG's har bra miljø fordi det er mest eldre mennesker (eldre enn fjortiss :)) som gidder å betale i mnden for å spille et spill.

 

Ihvertfall i Asheron's Call var miljøet suverent.

 

I vanlige MP-spill så er det vel 50-50 med teite og artige mennesker :p Finn deg de serverene med artige folk og spill der, da blir spillet SÅ mye bedre.

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar

Medal Of Honor: Allied Assault er et glimrende spill, hvor communitiet ikke er altfor stort. Å spille public er en fornøyelse, alle kjenner alle, og gjennomsnittsalderen er ganske høy på spillerne, så fjortisfaktoren er ganske lav.

 

Om en norsk mohaa spiller blir tatt i cheating blir det faktisk ganske mye oppstyr, såpass sammensveisa er miljøet. SPILL MOH:AA! :p;)

Lenke til kommentar

CS må ha d verste miljøet, hvis d ikke har endret seg radikalt siden jeg sist spilte d (ca et år siden)

 

Rollespillene er jo alltid hyggelig og spille tror SWG har et av de beste miljøene... får se når WoW kommer, blizzard spill har liksom alltid litt humor og ironi over seg som jeg liker...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...