Gå til innhold

Vi som skal i forcen til høsten


DuTTZi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe...snakket med en venn nå som akkurat hadde sin første perm og fikk lov til fyste hjemreise fra kristiansand eller noe tilbake til Oslo. Krav om tellekanter på sokkene, likt mellomrom mellom ALT som hang i skapet og en seng som var, vel...heller oppredd at all times, for ikke å glemme at både rommet og fellesrommet skal vaskes hver ENESTE dag :no: var ting som jeg ikke like å høre så mye om. I tilleg kom han med at man ikke trenger sivilklær annent enn de du gikk i. Enste useful var toalettsaker....alt annent var usleless.

 

Skal personlig ikke inn før 19. OKTOBER av alle ting....en lang ventestund synes jeg....litt for lang egentlig... :(

 

Edit: Skal til "Gjørstadmoen" eller no sånt på Lillehammer....eneste pluss er vel at jeg da ikke er så fryktelig langt unna vikingskipet :wee:

Endret av Prnkstr
Lenke til kommentar
Hehe...snakket med en venn nå som akkurat hadde sin første perm og fikk lov til fyste hjemreise fra kristiansand eller noe tilbake til Oslo. Krav om tellekanter på sokkene, likt mellomrom mellom ALT som hang i skapet og en seng som var, vel...heller oppredd at all times, for ikke å glemme at både rommet og fellesrommet skal vaskes hver ENESTE dag :no: var ting som jeg ikke like å høre så mye om. I tilleg kom han med at man ikke trenger sivilklær annent enn de du gikk i. Enste useful var toalettsaker....alt annent var usleless.

 

Skal personlig ikke inn før 19. OKTOBER av alle ting....en lang ventestund synes jeg....litt for lang egentlig... :(

Nå vil jeg aldri i forcen.

Lenke til kommentar
Hehe...snakket med en venn nå som akkurat hadde sin første perm og fikk lov til fyste hjemreise fra kristiansand eller noe tilbake til Oslo. Krav om tellekanter på sokkene, likt mellomrom mellom ALT som hang i skapet og en seng som var, vel...heller oppredd at all times, for ikke å glemme at både rommet og fellesrommet skal vaskes hver ENESTE dag :no:

Heh... Trur det er mange av oss som treng å få litt øving i orden då. Meg inkludert.

Lenke til kommentar
Tilbake til det med tid på 3000.

 

Kravet er egentlig 14 minutter, men de sier at de kan godkjenne resultater som er innenfor 14:59, hva nå i huleste de mener med det. Dette gjelder for oss gutta, kjønn har ingenting med saken å gjøre.

Regner med at det er en kompensasjonstid man får ved feks krampe, hold, sykdom, etc..

Lenke til kommentar

Hmm skal inn i Bardu 17. aug på CSS (eller logistikk som det het før heh)

 

Blir vel ok det... har verken fordommer eller forhåpninger og tar det hele som det kommer :) Så lenge jeg ikke får en skikkelig daff tjeneste og får meg litt trim.

 

Og hva i alle dager er gale med å vaske? Er det bedre å sitte på ræven hele dagen å spille playstation?

Lenke til kommentar
Hehe...snakket med en venn nå som akkurat hadde sin første perm og fikk lov til fyste hjemreise fra kristiansand eller noe tilbake til Oslo. Krav om tellekanter på sokkene, likt mellomrom mellom ALT som hang i skapet og en seng som var, vel...heller oppredd at all times, for ikke å glemme at både rommet og fellesrommet skal vaskes hver ENESTE dag :no: var ting som jeg ikke like å høre så mye om. I tilleg kom han med at man ikke trenger sivilklær annent enn de du gikk i. Enste useful var toalettsaker....alt annent var usleless.

Heh.. Det er ikke så ille som det høres ut som. Det blir en vane etterhvert og man tenker nesten ikke over det. Man sliter litt i begynnelsen for å få fine brettekanter, 7-duker'n til å passe på sekken, få dyna til å ligge stramt, etc., men så fort man lærer seg det, går det bare på vane.

Det at man ikke trenger sivilklær er egentlig bare BS. Det han muligens mener er at mange steder får man ikke lov til å gå i sivilklær i rekruttperioden. Mange steder får man heller ikke permisjon i rekrutten.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...