Gå til innhold

Hva er skrapelodd laget av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det laget du skraper vekk på f.eks flax lodd for noe?

Er det en form for metall eller lignende?

Takker for alle svar

Mvh Jan Erik

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker i 7. klasse da første Cola-smiley periode kom (de røde), da samlet vi sammen masse smiley's (vennene kjøpte og jeg drakk :devil: ) og så gikk vi til butikken og fikk de skrape-spørsmål-greiene. Så begynte vi å svare/gjette så godt vi kunne, men plutselig satt vi igjen med en del feil og begynte å lure på om vi skulle kaste dem eller finne på noe annet. Da kom jeg med den fantastiske ideen om å stryke over de gale svarene med sølvpenn, uten noe særlig forhåpning satte vi igang med å "fargelegge" og til vår store overraskelse ble resultatet meget fint, og kassadamen på Spar gikk fem på :devil:

Skrevet
Husker i 7. klasse da første Cola-smiley periode kom (de røde), da samlet vi sammen masse smiley's (vennene kjøpte og jeg drakk :devil: ) og så gikk vi til butikken og fikk de skrape-spørsmål-greiene. Så begynte vi å svare/gjette så godt vi kunne, men plutselig satt vi igjen med en del feil og begynte å lure på om vi skulle kaste dem eller finne på noe annet. Da kom jeg med den fantastiske ideen om å stryke over de gale svarene med sølvpenn, uten noe særlig forhåpning satte vi igang med å "fargelegge" og til vår store overraskelse ble resultatet meget fint, og kassadamen på Spar gikk fem på :devil:

Genialt!

Skrevet

Ikke rart det vart slutt på det :p

Skrevet (endret)
Tviler. Det er vel akkurat derfor de er laget slik?

Tja... si ikke det... Synes å huske jeg fant frem noen kickass lamper for å gjennomlyse noe loddgreier som fulgte med Hjemmet en sommer :lol:

Og ja, det funket som bare det.

Endret av Atpn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...