Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på hva dere andre får i Doom3?

1280 * 1024 Ultra High oppsett.

Timedemo demo1.demo

 

Jeg fikk 58.3 med mitt x800 :p

3.2 Prescott @ 3.6 med 1GB minne

 

Man kjører testen slik:

trykk <Alt Gr> og | knappen, for og ta ned konsollet

skriv derretter Timedemo demo1.demo

Kjør testen 2 ganger etterhverandre får du best resultat. :)

 

Mvh/Willy

har du på aa eller af? Hvordan er dine innstillinger under opengl?

Lenke til kommentar
Lurer på hva dere andre får i Doom3?

1280 * 1024 Ultra High oppsett.

Timedemo demo1.demo

 

Jeg fikk 58.3  med mitt x800  :p

3.2 Prescott @ 3.6   med 1GB minne

 

Man kjører testen slik:

trykk <Alt Gr> og | knappen, for og ta ned konsollet

skriv derretter Timedemo demo1.demo

Kjør testen 2 ganger etterhverandre får du best resultat.  :)

 

Mvh/Willy

har du på aa eller af? Hvordan er dine innstillinger under opengl?

AA=OFF

OpenGL:

Alt står på max Quality, uten V-sync

Endret av EvilDick
Lenke til kommentar

1280x1024 ultra high ca 55 fps :)

 

p4 2.53 (533) 1gb 2700 jalla ram, 6800gt

 

Første testen ligger alltid ca 10 fps under resten av testene av en eller annen grunn.

 

Ville jeg hatt stort utbytte av f.eks ny p43.2 og 1gb 3200 ram ?

 

Glemte å si at gfx er standard clock 350/1000

Får samme resultat med 400/1100

Endret av JustMe
Lenke til kommentar
Slutt å syt, det fins nok av forum hvor du kan diskutere ulovligheter om du absolutt må gjøre det. Det er i allefall særdeles sannsynlig at du har begått en kriminell handling og lastet ned en piratkopi av Doom3. Det eneste jeg ber deg om er å vente iallefall et par dager til slik at det ikke er fullt så innlysende at du er kriminell... Men det var tydeligvis litt for mye forlangt. Sukk... :no:

Å! Eeek! Ulovlig programvare :innocent: Fatter ikke hva som er galt med folk som henger seg opp i dette... Vi har da MYE større problemer på internett og ellers generelt i verden enn dette.

 

Kan ikke fordra slik "jeg er så mye bedre enn deg for jeg gjør ALDRI noe galt" holdning. Hva får du ut av å rakke ned på folk som har lastet ned et spill de helt sikkert kommer til å kjøpe uansett??

 

Du er syk. Vennligst oppsøk profesjonell hjelp :thumbup:

 

:w00t: K

Lenke til kommentar
OK, jeg må innrømme at jeg ikke visste at spillet ble sendt ut allerede 29. juli (noe som nok holder akkurat til å få det til Norge). Beklager at ordet kriminell ble brukt litt vel "raust", og nesten uten grunnlag. (Jeg vil påstå at ikke alle som har deltatt i denne tråden sitter på en original av spillet, og ingen kan være uenige der.) Men det at jeg impliserte (ganske tydelig) at JimRamse er en kriminell, det beklager jeg. Unnskyld :blush:

 

Det som provoserer meg er at så mange mennesker i Norge piratkopierer programvare ++ og at man snakker så åpent om det. Det virker som om det er fullstendig akseptert. Derfor ble jeg litt provosert av en diskusjon rundt et spill jeg antok ikke var tilgjengelig i lovlig versjon i Norge enda. Men, siden det tydeligvis er mulig å ha det lovlig i hende nå så trekker jeg alle mine tidligere påstander, og håper ingen av dere har blitt alt for fornærmet. :)

 

Forøvrig syns jeg også diskusjonen rundt frames/sek i gitt oppløsning og med forskjellige systemer er veldig interessant.

Ikke noe problem fra min side. Alle har rett til sin egen mening, men jeg blir bare litt provosert av SPAM. Skal hvis komme en demo av dette spillet også, å med litt flaks så er det Timedemo i den også. Da er det jo bare å laste den ned å teste det :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
det vil ikke hjelpe med nye drivere..

ati har tilsynelatene problemer med at kortene faktisk overopphetes i doom3, er flere som må klokke under original-hastighet for å slippe unne artifacts

Og dette baserer du på hva? Hadde vært fint om du kunne komme med f.eks noen linker eller quotes istedet for å kaste ut sånne uttalelser :)

basert på hver eneste hjelpetråd til doom3, f.eks 2 kjente sider som lister opp utgivelsene av piratkopier, der er det hjelpetråder til spillet, begge flommer over at folk som har problemer med artifacts når de spiller med original hastighet på ati kortet sitt. jeg tror ikke at x800 serien har dette problemet, men 9800serien har garantert dette problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...