Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fikk 26 fps. Se signatur for hardware. Det er rart at første gangen jeg kjørte testen så hakka harddisken ofte men andre gangen gikk det mye bedre tross 1gb ram.

Jeg er ingen ekspert, men tror det har med at den cacher textures i skjermkort-minnet første gangen, derfor går det mer flytende i runde 2.

 

Anyway:

 

P4 NW 2,4 GHZ

GF 5900 Ultra 256 MB

768 MB RD-RAM

 

29,2 fps @ 1280X1024 med ultra settings.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

det vil ikke hjelpe med nye drivere..

ati har tilsynelatene problemer med at kortene faktisk overopphetes i doom3, er flere som må klokke under original-hastighet for å slippe unne artifacts

Lenke til kommentar
det vil ikke hjelpe med nye drivere..

ati har tilsynelatene problemer med at kortene faktisk overopphetes i doom3, er flere som må klokke under original-hastighet for å slippe unne artifacts

Og dette baserer du på hva? Hadde vært fint om du kunne komme med f.eks noen linker eller quotes istedet for å kaste ut sånne uttalelser :)

Lenke til kommentar
1280 * 1024 Ultra High oppsett.

 

77,8 FPS  ;) på mitt nye Gainward GeForce 6800 Ultra/2600 Extreme Core 450mhz@500mHz  (vannkjølt)  :thumbup:

 

SCREENSHOT

Ser ut som 6800 kortene er raskest ja, akkurat som det ble fortalt i testen på HardOCP. Du har rett under 80FPS, å jeg har rett over :) Håper det kommer litt flere POST'S fra folk med X800Pro @ XT hastigheter eller over, for å se hvor stor forskjellen er.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...