Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Troy Henrik Skrevet 03/08/2004 : 11:39

  i første tråd så sier trådstarter hvordan man bruker testen, testen er innebygd i spillet 

 

Og siden jeg ikke har spillet, og ikke har planer om anskaffelse...... spurte jeg om den var nedlastbar.

 

Kan vel være gratis og nedlastbar selv om den er med i spillet.

 

 

Det betyr nok endel for ATi at de gjør det bra her.

Dumt at de ikke forbedredte helt nye openGL drivere når de fikk vite om denne kommende tittelen, altså for lenge siden.

 

Noen som har prøvd beta av kommende catalyst (med d3)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden spille først kommer til Norge 13. august så antar jeg at alle som har uttalt seg om DoomIII har en pirat-kopi av spillet, noe som er ulovlig. Håper administratorene banner hele gjengen, slik at vi slipper denne type diskusjoner i fremtiden. Helt greit med en slik diskusjon ETTER at spillet er sluppet, men i forkant syns jeg blir litt merkelig...

 

PS Nå bør det sies at jeg ikke vet om man kan kjøre timedemo fra en nedlastbar (og gratis) demo-versjon av spillet, da...

Lenke til kommentar
Siden spille først kommer til Norge 13. august så antar jeg at alle som har uttalt seg om DoomIII har en pirat-kopi av spillet, noe som er ulovlig. Håper administratorene banner hele gjengen, slik at vi slipper denne type diskusjoner i fremtiden. Helt greit med en slik diskusjon ETTER at spillet er sluppet, men i forkant syns jeg blir litt merkelig...

Er du tilbakestående. Skulle jeg liksom ventet med å bestille dette spillet fra Statene til den 13. fordi det ikke er utgitt i Norge enda. Grow up !!! Hva med å helle holde deg til helvete ute fra disse POST'ene hvis det irriterer deg så mye :no:

Lenke til kommentar
det vil ikke hjelpe med nye drivere..

ati har tilsynelatene problemer med at kortene faktisk overopphetes i doom3, er flere som må klokke under original-hastighet for å slippe unne artifacts

Da regner jeg med at dette spesielt gjelder dårlige kjølte PowerColor kort... :( Selv har jeg Revision B.

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
Siden spille først kommer til Norge 13. august så antar jeg at alle som har uttalt seg om DoomIII har en pirat-kopi av spillet, noe som er ulovlig. Håper administratorene banner hele gjengen, slik at vi slipper denne type diskusjoner i fremtiden. Helt greit med en slik diskusjon ETTER at spillet er sluppet, men i forkant syns jeg blir litt merkelig...

Er du tilbakestående. Skulle jeg liksom ventet med å bestille dette spillet fra Statene til den 13. fordi det ikke er utgitt i Norge enda. Grow up !!! Hva med å helle holde deg til helvete ute fra disse POST'ene hvis det irriterer deg så mye :no:

Den eneste som fremviser klare tegn på tilbakeståenhet her må være deg:

 

USA ligger flere timer BAK Norge, og om du bestiller fra statene slik at spillet sendes 3. august, så vil du i beste fall ha det i hende 5. august, sannsynligvis senere. Og i dag er det, meg bekjent, bare 3. august...

 

Slutt å syt, det fins nok av forum hvor du kan diskutere ulovligheter om du absolutt må gjøre det. Det er i allefall særdeles sannsynlig at du har begått en kriminell handling og lastet ned en piratkopi av Doom3. Det eneste jeg ber deg om er å vente iallefall et par dager til slik at det ikke er fullt så innlysende at du er kriminell... Men det var tydeligvis litt for mye forlangt. Sukk... :no:

Lenke til kommentar

jeg har Aritc Cooling agp silencer og sliter ikke med overopphetet kort... En billig og bra invistering.. Håper at Half life 2 kan måle seg med doom

:w00t:

 

En i familien hans i statene som har (10mibit inn og ut) kan jo ha kjøpt spillet og lagt det ut på FTP for kun familien og han lastet det ned idag, det er lovelig å dele for privat bruk, det tenkte du ikke på :hmm:

 

 

 

Hvis det er noen som skal bli bannet fra forumet så må det vel være de som beskylder andre for å være kriminelle uten å ha noe fast bevis( sikter vel ikke til deg daffyd :whistle: ) :mad:

Endret av Troy Henrik
Lenke til kommentar
Vel, dere kan jo gå på hvilket som helst forum der det diskuteres Doom 3 og sjekke selv. Omtrent samtlige med 9800pro kort må underklokke for at det skal funke skikkelig.

 

 

Får forresten 56fps i Doom 3 på Ultra, 1600*1200 på en p4 2,8, 1gig geil golden dragon, POV 6800GT (alt kjøres på normal klokk under timedemo'en)

Da må jo jeg være veldig heldig. Kjører 9800np på 420/350 i doom 3 uten problemer. (default er 325/290)

 

P4 [email protected]

Hercules 9800np@420/350

2x512 Mb ram @246Mhz

 

Ultra high 1280x1024 20 fps

High 1024x768 32 fps

Lenke til kommentar
Siden spille først kommer til Norge 13. august så antar jeg at alle som har uttalt seg om DoomIII har en pirat-kopi av spillet, noe som er ulovlig. Håper administratorene banner hele gjengen, slik at vi slipper denne type diskusjoner i fremtiden. Helt greit med en slik diskusjon ETTER at spillet er sluppet, men i forkant syns jeg blir litt merkelig...

Er du tilbakestående. Skulle jeg liksom ventet med å bestille dette spillet fra Statene til den 13. fordi det ikke er utgitt i Norge enda. Grow up !!! Hva med å helle holde deg til helvete ute fra disse POST'ene hvis det irriterer deg så mye :no:

Den eneste som fremviser klare tegn på tilbakeståenhet her må være deg:

 

USA ligger flere timer BAK Norge, og om du bestiller fra statene slik at spillet sendes 3. august, så vil du i beste fall ha det i hende 5. august, sannsynligvis senere. Og i dag er det, meg bekjent, bare 3. august...

 

Slutt å syt, det fins nok av forum hvor du kan diskutere ulovligheter om du absolutt må gjøre det. Det er i allefall særdeles sannsynlig at du har begått en kriminell handling og lastet ned en piratkopi av Doom3. Det eneste jeg ber deg om er å vente iallefall et par dager til slik at det ikke er fullt så innlysende at du er kriminell... Men det var tydeligvis litt for mye forlangt. Sukk... :no:

Ja jeg er virkelig en banditt :!:

 

Til din opplysning så begynte de å sende ut spillene fra Statene allerede den 29. Juli. Å moderatorene kommer ikke til å BANNE oss, for spillet er nå offisielt utgitt. Hvis du vil kan du godt komme hjem å se orginal innpakningen min. Skjønner ikke poenget med å komme inn på denne POSTEN hvis du bare irriterer deg. Kan du forklare meg det? Er det for å SPAMME. Hvis det er det så kom deg ut, å be en moderator gjøre noe med det. Orker ikke den sytingen din.....

Lenke til kommentar
Slutt å syt, det fins nok av forum hvor du kan diskutere ulovligheter om du absolutt må gjøre det. Det er i allefall særdeles sannsynlig at du har begått en kriminell handling og lastet ned en piratkopi av Doom3. Det eneste jeg ber deg om er å vente iallefall et par dager til slik at det ikke er fullt så innlysende at du er kriminell... Men det var tydeligvis litt for mye forlangt. Sukk... :no:

Det var da en voldsomt høy hest vi satt på her i dag...

 

Hvis du hadde fulgt med litt rundt om kring hadde du vist at de fleste postordreselskap i USA sendte ut spillet før 3. slik at det skulle komme bestiller i hende i løpet av den dagen. Så der er en MULIGHET ( dog bitteliten ) for at folk har spillet hjemme nå.

 

Derfor foreslår jeg at DU slutter å syte.

 

Og jeg kan ikke for alt i verden skjønne hva du gjør i en tråd som bare gjør deg sinna. Dette er nyttig informasjon for interesserte både med og uten lovlig doom3 kopi.

 

EDIT: ble slått litt på målstreken der..

 

Øystein Hole

fortytwo

http://www.fortytwomusic.com

Endret av fortytwo
Lenke til kommentar
Siden spille først kommer til Norge 13. august så antar jeg at alle som har uttalt seg om DoomIII har en pirat-kopi av spillet, noe som er ulovlig. Håper administratorene banner hele gjengen, slik at vi slipper denne type diskusjoner i fremtiden. Helt greit med en slik diskusjon ETTER at spillet er sluppet, men i forkant syns jeg blir litt merkelig...

Er du tilbakestående. Skulle jeg liksom ventet med å bestille dette spillet fra Statene til den 13. fordi det ikke er utgitt i Norge enda. Grow up !!! Hva med å helle holde deg til helvete ute fra disse POST'ene hvis det irriterer deg så mye :no:

Den eneste som fremviser klare tegn på tilbakeståenhet her må være deg:

 

USA ligger flere timer BAK Norge, og om du bestiller fra statene slik at spillet sendes 3. august, så vil du i beste fall ha det i hende 5. august, sannsynligvis senere. Og i dag er det, meg bekjent, bare 3. august...

 

Slutt å syt, det fins nok av forum hvor du kan diskutere ulovligheter om du absolutt må gjøre det. Det er i allefall særdeles sannsynlig at du har begått en kriminell handling og lastet ned en piratkopi av Doom3. Det eneste jeg ber deg om er å vente iallefall et par dager til slik at det ikke er fullt så innlysende at du er kriminell... Men det var tydeligvis litt for mye forlangt. Sukk... :no:

Gratulerer. Vi innser at du, på din moralske høye hest, overgår oss alle. Vi innser på det instendigste at du har rett, og gjør hva du måtte ønske. Du, vår stat og lovs beskyttende ridder i hvit skinnende rustning, med vår stolte konges emblem på ditt skjold, og Guds velsignelse over ditt sverd.

 

Ang. problemet med artifacts: Jeg leste på et annet forum om et par 9800xt-brukere som har samme problem. Selv sitter jeg på et ASUS A9800xt-kort, og spillet er uspillbart hos meg. Skal prøve underklokking.

Lenke til kommentar
Slutt å syt, det fins nok av forum hvor du kan diskutere ulovligheter om du absolutt må gjøre det. Det er i allefall særdeles sannsynlig at du har begått en kriminell handling og lastet ned en piratkopi av Doom3. Det eneste jeg ber deg om er å vente iallefall et par dager til slik at det ikke er fullt så innlysende at du er kriminell... Men det var tydeligvis litt for mye forlangt. Sukk... :no:

Det var da en voldsomt høy hest vi satt på her i dag...

 

Hvis du hadde fulgt med litt rundt om kring hadde du vist at de fleste postordreselskap i USA sendte ut spillet før 3. slik at det skulle komme bestiller i hende i løpet av den dagen. Så der er en MULIGHET ( dog bitteliten ) for at folk har spillet hjemme nå.

 

Derfor foreslår jeg at DU slutter å syte.

 

Og jeg kan ikke for alt i verden skjønne hva du gjør i en tråd som bare gjør deg sinna. Dette er nyttig informasjon for interesserte både med og uten lovlig doom3 kopi.

 

EDIT: ble slått litt på målstreken der..

 

Øystein Hole

fortytwo

http://www.fortytwomusic.com

OK, jeg må innrømme at jeg ikke visste at spillet ble sendt ut allerede 29. juli (noe som nok holder akkurat til å få det til Norge). Beklager at ordet kriminell ble brukt litt vel "raust", og nesten uten grunnlag. (Jeg vil påstå at ikke alle som har deltatt i denne tråden sitter på en original av spillet, og ingen kan være uenige der.) Men det at jeg impliserte (ganske tydelig) at JimRamse er en kriminell, det beklager jeg. Unnskyld :blush:

 

Det som provoserer meg er at så mange mennesker i Norge piratkopierer programvare ++ og at man snakker så åpent om det. Det virker som om det er fullstendig akseptert. Derfor ble jeg litt provosert av en diskusjon rundt et spill jeg antok ikke var tilgjengelig i lovlig versjon i Norge enda. Men, siden det tydeligvis er mulig å ha det lovlig i hende nå så trekker jeg alle mine tidligere påstander, og håper ingen av dere har blitt alt for fornærmet. :)

 

Forøvrig syns jeg også diskusjonen rundt frames/sek i gitt oppløsning og med forskjellige systemer er veldig interessant.

Lenke til kommentar
Siden spille først kommer til Norge 13. august så antar jeg at alle som har uttalt seg om DoomIII har en pirat-kopi av spillet, noe som er ulovlig. Håper administratorene banner hele gjengen, slik at vi slipper denne type diskusjoner i fremtiden. Helt greit med en slik diskusjon ETTER at spillet er sluppet, men i forkant syns jeg blir litt merkelig...

Er du tilbakestående. Skulle jeg liksom ventet med å bestille dette spillet fra Statene til den 13. fordi det ikke er utgitt i Norge enda. Grow up !!! Hva med å helle holde deg til helvete ute fra disse POST'ene hvis det irriterer deg så mye :no:

Den eneste som fremviser klare tegn på tilbakeståenhet her må være deg:

 

USA ligger flere timer BAK Norge, og om du bestiller fra statene slik at spillet sendes 3. august, så vil du i beste fall ha det i hende 5. august, sannsynligvis senere. Og i dag er det, meg bekjent, bare 3. august...

 

Slutt å syt, det fins nok av forum hvor du kan diskutere ulovligheter om du absolutt må gjøre det. Det er i allefall særdeles sannsynlig at du har begått en kriminell handling og lastet ned en piratkopi av Doom3. Det eneste jeg ber deg om er å vente iallefall et par dager til slik at det ikke er fullt så innlysende at du er kriminell... Men det var tydeligvis litt for mye forlangt. Sukk... :no:

Gratulerer. Vi innser at du, på din moralske høye hest, overgår oss alle. Vi innser på det instendigste at du har rett, og gjør hva du måtte ønske. Du, vår stat og lovs beskyttende ridder i hvit skinnende rustning, med vår stolte konges emblem på ditt skjold, og Guds velsignelse over ditt sverd.

 

Ang. problemet med artifacts: Jeg leste på et annet forum om et par 9800xt-brukere som har samme problem. Selv sitter jeg på et ASUS A9800xt-kort, og spillet er uspillbart hos meg. Skal prøve underklokking.

Har samme skjermkortet, og her funker spillet helt fint... Med mindre artifacts er de små hvite prikkene som ofte kommer fram når det skjer mye på skjermen...... (?)

 

Skal forøvrig ta en timedemotest når jeg kommer hjem fra jobb... :)

Endret av Caddy
Lenke til kommentar
Har samme skjermkortet, og her funker spillet helt fint... Med mindre artifacts er de små hvite prikkene som ofte kommer fram når det skjer mye på skjermen...... (?)

 

Skal forøvrig ta en timedemotest når jeg kommer hjem fra jobb... :)

Hmm, er det noen som har opplevd det samme problemet med den nye genrasjonen skjermkort? Virker som det hovedsaklig er ett 9800-problem(?), på det som har blitt sagt hittil.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...