Gå til innhold

Apple Store. Noen som kan hjelpe!?


Anbefalte innlegg

Jeg bestilte iPod m gravering+iTalk på fredag. Valgte wire transfer.

Så trodde jeg at dette var feil, sendte mail og ba om å betale med cheque isteden.

Så ringte jeg dem, og forhørte meg, og da fant jeg ut at wire transfer var riktig valg, dermed gikk jeg og betalte kr 4060 på posten.

Deretter oppdaget jeg at bestillingen var kansellert.

Så fikk jeg en mail der det stod at bestillingen var kansellert, og at jeg måtte ta kontakt med selger igjen, på nr.:020-120 99 71 anknytning 1, et nr som tok meg til vegvesenet eller noe. 02012 var det visst jeg kom fram til.

Uansett, etter å ha lest at man det kun var mulig å gjøre opptak i 8khz med iPod'en ønsket jeg ikke lenger å kjøpe denne.

Fornøyd var jeg med at bestillingen var kansellert.

 

Så, i dag, mottar jeg plutselig en mail hvor det står at bestillingen er re-aktivert, selv om jeg helt fra i går har sendt mailer til dem hvor jeg forklarer at jeg ikke vil ha iPod'en, jeg vil heller ha pengene tilbake.

 

Nå er jeg desperat, jeg ønsker ikke denne ubrukelige tingen, jeg vil kjøpe iRiver isteden, høres mye bedre ut.

 

Noen som vet hvordan det funker der, om jeg vil måtte kjøpe iPod'en eller hva?

 

hilsen desperat

Endret av MomentMan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

oi, her var det en kjedelig situasjon.

 

 

Først. Nummer til apple store i Norge er 80033034 og trykk 1 førsalg og 2 for ettersalgs spørsmål.

 

Du har selvfølgelig rett på pengene tilbake, men det er viktig at du nå ringer dem i morgen og oppgir webordre nummer, og sier at du ønsker å benytte angreretten.

 

Dette kan de ikke nekte deg ettersom du ikke engang har motatt varen.

Endret av Christian86
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...