Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja bare vent til etter konf du bro, skal stæsjen opp ganske fett :thumbup:

 

Skal...

 

- Bytte PSU med en som er bra og har kabelstrømper (mindre rot).

- Bytte alle viftene med Mist LED vifter.

- Bytte IDE/ATA kabel.

- Skaffe viftestyring

- Rydde.

- Skaffe nytt bilde :p

Endret av zeLL91
Lenke til kommentar

Når det gjelder viftesturing, ikke kjøp noe sånn jalla greier da, det vil trekke ned hele det stilrene intrykket..

 

Enten kjøper du Lian li viftestyring

 

Vantec

er ganske grei..

 

Aerogate

Fra coolmaster, er en ganske fancy viftestyring..

Det vil ikke passe med noe mer fancy til det lian li kabinettet...

 

Har jo også Aerocool gatewatc, men den kan bli litt for mye for det kabinettet...

 

Det siste du kan gjøre er å kjøpe noe som Denne eller Denne

som lyser med masse leds i rødt og blått i mørket..

Kjøp noe stilrent..

Lenke til kommentar
Du kan vel ikke akkurat klage på den fra Lian Li ? :p

5366629[/snapback]

 

syns den fra lian li virker kjedelig. bare 2 knapper liksom. er det mye man kan gjøre med den da?

 

(noen som vet om en test elns?)

 

edit. leif.. blir sånn nor man er fyllesjuk..

5366774[/snapback]

 

det lurer jeg oxo på :hmm:

Lenke til kommentar

Hvis dere leser så finner dere det ut. Man kan sette inn automatisk styring av 4 vifter + at man kan koble på temp. sensorer og lese av på displayet...

 

edit: Ang. viftestyring så har jeg Sunbeam og den kan man få meget stilren vertfall, ved å ta bort lysene og klistremerkene..

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar
Hvis dere leser så finner dere det ut. Man kan sette inn automatisk styring av 4 vifter + at man kan koble på temp. sensorer og lese av på displayet...

 

edit: Ang. viftestyring så har jeg Sunbeam og den kan man få meget stilren vertfall, ved å ta bort lysene og klistremerkene..

5367350[/snapback]

 

Ossen kobling er det på den? Er det sånn at man må kutte i ledningene? eller er det 3-Pin kontakt likt som på HK?

Lenke til kommentar

jeg har gatewatchen til mitt pc7ascand m/vindu. synes det passer bra sammen, da jeg har 3 mist vifter med blått lys som er veldig likt det blå lyset i viftestyringa.

 

og siden du har svart, og ikke sølv som jeg har, så vil det nok se enda bedre ut. sølvfargen på gatewatchen passer ikke 100% med lian li sin nemlig, men den svarte gjør det tror jeg.

Lenke til kommentar
jeg har gatewatchen til mitt pc7ascand m/vindu. synes det passer bra sammen, da jeg har 3 mist vifter med blått lys som er veldig likt det blå lyset i viftestyringa.

 

og siden du har svart, og ikke sølv som jeg har, så vil det nok se enda bedre ut. sølvfargen på gatewatchen passer ikke 100% med lian li sin nemlig, men den svarte gjør det tror jeg.

5368643[/snapback]

kan du legge ut et bilde?

Lenke til kommentar

det er litt svakt lys i rommet mitt, så man ser ikke overgangen til vanlig.

 

er forresten blått lys på cpu og gpu kjølerne mine også ;)

 

men en liten advarsel til dere med lian li som vil kjøpe gatewatchen. det er en stor sjanse for at det er for trangt i frontramma til lian li kassa.

 

jeg fiksa problemet enkelt med å pusse vekk lakken på sidene på gatewatchen og innsiden av frontramma. da gikk det fint til slutt. bare vær forsiktig, for om du sku glippe, så pusser du fort fronten på gatewatchen. jeg pussa for hånd med en liten flat trekloss, og det gikk bra.

Lenke til kommentar

Har den andre pc'en min (som bruttern låner) hjemme for instalasjon av spill og slikt og tenke jeg liksogreit kunne ta noen bilder av hvordan den ser ut nå :)

 

Fra siden:

im0032323nt.jpg

 

Rompen:

im0032338kg.jpg

 

Fronten:

im0032349zo.jpg

 

og til slutt ett bilde av brødrene^^, Soprano<3

im0032350oj.jpg

 

noen forslag til hva jeg kan gjøre vidre?.. noen som vet noe jeg kan ha der jeg mangler deksel i fronten?

 

og ja jeg vet jeg burde fjærne q-tec psu'en, men orker ikke å koste noe spesielt med penger på denne, og den fungerer jo enda..

Lenke til kommentar
Hvis dere leser så finner dere det ut. Man kan sette inn automatisk styring av 4 vifter + at man kan koble på temp. sensorer og lese av på displayet...

 

edit: Ang. viftestyring så har jeg Sunbeam og den kan man få meget stilren vertfall, ved å ta bort lysene og klistremerkene..

5367350[/snapback]

 

Ossen kobling er det på den? Er det sånn at man må kutte i ledningene? eller er det 3-Pin kontakt likt som på HK?

5367534[/snapback]

På sunbeam? Der er det en molex inn og 4x3-pins viftekontakter ut..

Lenke til kommentar
Hvis dere leser så finner dere det ut. Man kan sette inn automatisk styring av 4 vifter + at man kan koble på temp. sensorer og lese av på displayet...

 

edit: Ang. viftestyring så har jeg Sunbeam og den kan man få meget stilren vertfall, ved å ta bort lysene og klistremerkene..

5367350[/snapback]

 

Ossen kobling er det på den? Er det sånn at man må kutte i ledningene? eller er det 3-Pin kontakt likt som på HK?

5367534[/snapback]

På sunbeam? Der er det en molex inn og 4x3-pins viftekontakter ut..

5372310[/snapback]

 

Nice :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...