Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har noe å si? Noe jeg kan forbedre? :)

5341813[/snapback]

 

Jeg har vel påpekt det høflig og pent før, MEN FJERN DEN STJERNEN! Det er vel ikke så tydelig på de bildene her, men du burde bytte ut de runde IDE kablene med flate. De kan legges mye mer diskrèt.

5341968[/snapback]

Stjernen blir ikke fjernet med det første :)

 

Er du helt teit eller? Det er en grunn til at det selges runde IDE-kabler. Noe så dumt er det lengesiden jeg har hørt. Tror ingen her vil bytte en fin UV med en stygg og grå... :)

Lenke til kommentar
Noen som har noe å si? Noe jeg kan forbedre? :)

5341813[/snapback]

 

Jeg har vel påpekt det høflig og pent før, MEN FJERN DEN STJERNEN! Det er vel ikke så tydelig på de bildene her, men du burde bytte ut de runde IDE kablene med flate. De kan legges mye mer diskrèt.

5341968[/snapback]

Stjernen blir ikke fjernet med det første :)

 

Er du helt teit eller? Det er en grunn til at det selges runde IDE-kabler. Noe så dumt er det lengesiden jeg har hørt. Tror ingen her vil bytte en fin UV med en stygg og grå... :)

5341992[/snapback]

 

E ni helt teit eller? :yucky: Alle med litt kabel bretting skills liker vel flate ide kabler bedre? Og hvem sier at de må være gråe? :tease: Den runde kabelen din henger jo over hovedkortet, mens en flat kabel kunne lurt seg ut på siden og blitt nærmest usynlig. :thumbup:

Lenke til kommentar
E ni helt teit eller? :yucky: Alle med litt kabel bretting skills liker vel flate ide kabler bedre? Og hvem sier at de må være gråe? :tease: Den runde kabelen din henger jo over hovedkortet, mens en flat kabel kunne lurt seg ut på siden og blitt nærmest usynlig. :thumbup:

5342038[/snapback]

Jeg henviser deg heller til denne tråden og jeg liker den sånn den er. Fin UV.

 

HER

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte mine på clas ohlson. Søk på 36-1209 på www.clasohlson.no så finner du de ;) . Synes det er pent uten vindu og jeg, men kanskje jeg modder inn vindu selv etter hvert :)

 

EDIT: Kan vel være verdt å nevne at den "lyslekkasjen" ikke er like åpenbar når man ser den in real life...

5336126[/snapback]

fant det :) takk så mye.

 

så det var bare blå og hvit som var ultrabright. kanskje jeg tar med en hvit en også å ser om den funker som hdd lys. med mindre den lyser noe helt for j***lig da. raptoren min får nemlig lyset til å blinke kanskje 1 gang i sekundet i snitt, så det kan bli plagsomt.

 

skal poste bildet når jeg har fått fiksa dette, dog vær ops på at det kan ta litt tid :p

Lenke til kommentar
Jeg har et standard toshiba kabinett..... gammmel pc

5341421[/snapback]

 

 

ta bilde og legg ut her da :)

5341482[/snapback]

Hehe, saken er det at jeg bruker alle delene fra den pc'en til en tre-kabinett som jeg bygger. Så jeg lurer egentlig på om man kan bytte de standard diodene med sånne fra clas ohlson?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...