Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En Sapphire 7950 stock, og et Sapphire 7950 Flex

 

 

 

Tror det er viktigere for deg å få kastet ut acer shit skjermen og kjøpe et par nye fine høyoppløste først :p

Hva er så shit med Acer skjermen min? Den funker, og har oppløsningen jeg trenger foreløbig, men vis du har en skjerm å anbefale, så spytt ut for all del :)

 

 

 

 

Ikke verdens peneste sleeve men meget ryddig! :)

Er Nanoxia ferdig sleeve, og det funker enn så lenge. Men for all del styr unna PCI-E ferdig sleeven dems, hvirker som om hver andre produkt fra dem funker. har 2 kabler som er bare å kaste pga de ikke ikke passer inn pga pins er enten bøyd eller ikke treffer punktet.

Lenke til kommentar

hvordan er støynivået på dual x kjøleren?

Helt konge, hører ikke noe til støy fra kortet etter noen timer spilling.

 

 

Hvor stor er egentlig skjermen til å begynne med? Den ser liten ut, men det er lett bare jeg som er bortskjemt med 27" 1440p skjerm...

Det er er 24" Acer skjerm.

Endret av Dysfuncti
Fjernet quote av slettet innlegg
Lenke til kommentar

Eneste som er bra med Acer, må være Starcraft2 spilleren "Inovation" som spiller på Acer teamet :p

 

 

ASUS VG248QE 24" er en god skjerm for spilling :)

 

http://www.prisjakt.no/product.php?p=1520860

 

27"

Asus VG278HE koster ca 3200kr.

 

http://www.prisjakt.no/product.php?p=1354029

 

Denne bruker jeg selv til spilling, og er meget fornøyd

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Noen velger ISP 60 hz skjerm med høy oppløsning og mye ghosting over raske 120/144hz TN paneler. Noen velger det motsatte. Personlig blir jeg nesten kvalm og forbanna om jeg spiller på en skjerm med 60 hz nå etter å ha testet 120hz og 144 hz.

 

ISP skjerm til film, dill og surf, men TN 144hz med lightboost til spilling. Om jeg skulle ha valgt kun en skjerm, så hadde det blitt TN 144hz med lightboost any day. ISP skjerm med 120hz+ ser vi nok ikkje på en god stund enda. (Les år)

Lenke til kommentar

Noen velger ISP 60 hz skjerm med høy oppløsning og mye ghosting over raske 120/144hz TN paneler. Noen velger det motsatte. Personlig blir jeg nesten kvalm og forbanna om jeg spiller på en skjerm med 60 hz nå etter å ha testet 120hz og 144 hz.

 

ISP skjerm til film, dill og surf, men TN 144hz med lightboost til spilling. Om jeg skulle ha valgt kun en skjerm, så hadde det blitt TN 144hz med lightboost any day. ISP skjerm med 120hz+ ser vi nok ikkje på en god stund enda. (Les år)

 

Har selv en Yamakasi Catleap 2560*1440 som glatt kjører 120hz. Kan du bruke 4 laken er det veien å gå ;) Jeg er sinnsykt fornøyd!

Endret av kalleklovn12
Lenke til kommentar

 

Har selv en Yamakasi Catleap 2560*1440 som glatt kjører 120hz. Kan du bruke 4 laken er det veien å gå ;) Jeg er sinnsykt fornøyd!

 

Nå er ikkje den skjermen helt perfekt, siden den ikkje er superrask. Hadde den vært like rask som lightboostskjermene, så hadde jeg kjøpt 3 stk på dagen :)

 

Edit: Dette er visst EVIG off topic :eek:

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

 

Nå er ikkje den skjermen helt perfekt, siden den ikkje er superrask. Hadde den vært like rask som lightboostskjermene, så hadde jeg kjøpt 3 stk på dagen :)

 

Edit: Dette er visst EVIG off topic :eek:

'Oh yeah.. Har en BenQ 120hz 24" som jeg byttet med. Har den fortsatt så blir litt frem og tilbake. Litt høy ms på denne skjermen. Ellers syns jeg den er bedre enn BenQ skjermen min. Ganske stor forskjell på bilkdeskarpheten..

Lenke til kommentar

Men moddene tillater sikkert slik siden du alt har fått skrevet det.

Nope. Vi prøver helst å holde oss til en saklig tone slik at vi kan diskutere anstendig som voksne mennesker. 11 innlegg er slettet.

Retningslinjene:

1. Innleggets Innhold
Innlegg på forumet skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak og ikke person og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende:
Flaming og andre former for personangrep er forbudt.
Regner med at det blir litt tilbakemeldinger på denne, da henviser jeg til personlig melding eller "tilbakemeldinger"-kategorier. Linker er i signatur.
Endret av Dysfuncti
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har nettopp kjøpt meg ett lite visuelt tillegg: en heldekkende, klar 4mm plexiglass plate som erstatning til sidedøren.

 

Jeg har nettopp fått platen i hus, så jeg driver nå å eksperimenterer med hvordan best få festet metallbrakettene som skal holde døren/platen på plass. Bildene viser nå første forsøk.

Jeg hadde planlagt å ha skruehodene på utsiden, men gjengene på innsiden kommer da i konflikt med løsemekanismen.

Maskeringsteipen er for å beskytte plexien mot riper fra metallbrakettene - samt skjule nevnte braketter, da dem ikke er spesielt pene å se på. :hmm:

 

Ting er fortsatt work in progress!

Og det var verre enn jeg trodde å faktisk få tatt bilde av plexien...med kameraet så så det bare ut som det ikke var noen sidedør der i det hele tatt. :green:

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar

Det som er så kjekt med låsemekanismen til lian li. Er bare å skru brakettene på hvilken som helst plate så kan bruke den som dør :wee:

 

Enig! Ingen popnagler, eller noen annet permanent festemiddel: kun enkle, vanlige philips-skruer for å flytte over brakettene. :)

 

Planen var først å skjære hull i alu-døren, og så montere et plexi-vindu i originaldøren, men så fant jeg ut at kabinettet var i praksis gått av markedet, og deler ville være umulig å få tak i dersom noe gikk galt (fikk aldri svar fra Lian Li, og FrozenCPU sa "beklager, deler er ikke å få tak i")...så da undersøkte jeg muligheten, priser osv. for å erstatte hele døren med plexi.

 

450kr. til en lokal glassmester for plexi, hulldrilling og tilskjæring, og det var det. Vel verdt prisen! :)

 

 

Hadde jeg forøvrig visst at kabinettet var gammelt allerede da jeg kjøpte det, så hadde jeg funnet meg noe annet: Lian Li PC-V1020A som kabinettet heter, er egentlig beregnet på Intel s775 CPU-generasjonen. :hrm:

Første problemet jeg møtte på var at hullet i HK-platen ikke var der det burde være når jeg skulle feste bakplaten til CPU-kjøleren.

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...