Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spørs om en bare skal gi etter først som sist og spørre etter tips til handleliste da. Kabinettet i seg selv var jo så billig at det frister å kjøpe et allerede nå og fikle litt med.
Det ASRock kortet er bare helt fantastisk, PSUen setter jeg over Corsair, det eneste Corsair er bedre på, er fargen på kablene. Kjør på med 7970, eller Titan! :D Hva med Rent SSD system, og få hele 480 inn der? 100/150 kombo pumpe, Bitspower crystal link osv...
Lenke til kommentar

Heh, noe i de banene jeg så for meg at lista kom til å bli.

Noen som har platinum ram'en og vet om det går an å demontere disse mtp lakkering? Hadde vært ålreit å fått disse og inn i samme fargetema som resten av pcen blir isåfall.

 

Blir jo selvfølgelig bare SSD'er i denne og. Har et fin pc som har alle HDD'ene mine nå sååeh.

 

Det er dette kortet dere mener?

http://www.prisjakt.no/product.php?p=1194750

Fant ingen som het deluxe.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar
Heh, noe i de banene jeg så for meg at lista kom til å bli. Noen som har platinum ram'en og vet om det går an å demontere disse mtp lakkering? Hadde vært ålreit å fått disse og inn i samme fargetema som resten av pcen blir isåfall. Blir jo selvfølgelig bare SSD'er i denne og. Har et fin pc som har alle HDD'ene mine nå sååeh. Det er dette kortet dere mener? http://www.prisjakt.no/product.php?p=1194750 Fant ingen som het deluxe.
Det er Asus som har Deluxe, ikke ASRock, men etter å ha prøvd begge, så kommer mitt neste HK til å bli ASRock, det er forresten plass til mange SSDer i sidedøra :D Dominator kommer snart med ligthkit...
Lenke til kommentar

Korrekt, det er Asus som har ITX deluxe kortet som og er veldig bra.

Gigabyte har også ett nice ITX HK! Men er litt idiotisk plassering av div saker på det.

 

Er vel bare Koolance som selger slike radiator shrouds som singularity bruker? Syntes ikke dem er særlig pene...

Endret av BMWcoupeftw
Lenke til kommentar

Vel handlelistene er tweaket på og prisen ligger for øyeblikket på 16500-17500 kroner. Da står GTX Titan for 45% av prisen.

 

Handleliste på prisjakt. Regner med jeg handler alt fra Proshop.

http://www.prisjakt....?l=47261&view=m

 

Har kanskje en passende PSU fra før av og har nylig anskaffet meg ram. Så dette trenger jeg ikke nå. Tenker jeg kjører Raid-0 med Samsung 840 Pro 128Gb så får jeg la den gamle pc'en ta seg av lagring. Det eneste kravet jeg har for Titan er at PCB'en skal være svart. Tenker jeg kjører et svart tema med eventuelt litt grønnfarge her og der. Tror ikke jeg gidder å legge i 600 kroner til for 3770k(4770k) da 3570k(4570k) holder i lange baner. Så dette ender da på en nette sum av 12759kr inkludert frakt.

 

Så er det vannkjøling. Har ikke alt for mye erfaring med vannkjøling fra før av og regner meg jeg vil modifisere lista ut i fra hva jeg ser jeg må når jeg tar en nærmere titt på kabinettet. Det blir vanlig tubing da jeg ikke kommer til å ta meg tid til acrylic tubing.

 

Listen er som følger:

 

 

(legger med Techbay sine artikkelnr. også)

EK vannpumpe, EK-DCP 4.0 10010

TechBay radiator, standard, 2x120-30 10194

(Radiatorer er jeg ikke sikker på enda. Må nesten se hva det er plass til. Muligens en 240 og en 120 om ikke jeg klarer å presse inn to 240)

TechBay vanntank, 250 11000

(Igjen noe jeg må se an)

EK CPU-vannblokk, EK-Supremacy - Acetal 11299

EK vannblokk for skjermkort, EK-FC Titan - Acetal + Nickel 11520

 

Blir vel svarte Bitspower nippler, men må se an litt igjen her.

Tubing vet jeg ikke helt enda. Blir vel Durelene eller Primoflex

 

Anslått sum på alt dette har jeg regnet ut til 4k. Sleng gjerne ut noen tips her.

 

 

 

Det blir enten en build med mini-itx og prodigy eller så blir det big tower build. Noe skal jeg bygge til sommeren ihvertfall.

Lenke til kommentar

Mulig det funker greit med en 240-60 og en 140-30. Skrytefaktoren øker jo eksponensielt med antall radiatorer og dens størrelse. Noe som igjen påvirker temperatur og antall prosent overclock på systemet. Så da monterer jeg en sånn her: http://www.frozencpu.com/products/14729/ex-rad-328/Aquacomputer_Airplex_Modularity_System_840_Radiator_-_Aluminum_Fins_-_Dual_Circuit_33032.html?tl=g30c95s1578 på utsiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...