Gå til innhold

Deres kabinetter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå får jeg lyst til å kjøpe og bygge selv. Faen heller får jo inn 18-20k til sommeren via skatti og feriepenger så jeg har jo "råd". De listene jeg har satt opp før med full vannkjøling ender opp på 16-17k. Det er jo litt penger da...

 

Drittbillig jo! Når jeg setter opp min "ønskeliste" havner jeg på 23k uten engang bedre cpu kjøler, og bare ett titan ... :(

Lenke til kommentar

Ble litt bygging i dag :D

post-266150-0-46547200-1366313214_thumb.jpg

Er forresten også en H70 inni der :)

Har også byttet fra 2500K i Min egen, til 3770K :) (Nå mangler det kun en til, som skal i serveren ;))

Jeg ble så ca ferdig med Prodigyn min i går, men mangler Multilink fittings for å få koblet ferdig ferdig med rør. bruker slanger intil videre.
Lenke til kommentar

man klarer vell kanskje å få til 240+240 i en prodigy, bare se på tinytomlogan på youtube, han forklarer hvordan man klarer det, men huske ikke hva han sa, men trur det va uten modding,

Jeg har en 240 rad. i topp og en 200 rad. i front på Prodigyn min. Passer fint uten modding. Bare og ta ut HDD buret
Lenke til kommentar

Sånn ca ferdig med Prodigy'n min. Må seriøst få kjøpt meg flere kabelsko så jeg kan få kortet inn kablene. Tror det vil se mye bedre ut. Ble overrasket hvor stille den ble :) Mangler Multilink fittings for å få koblet ferdig med bare rør. Det får bli på neste lønning.

post-211202-0-81356800-1366367782_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Sånn ca ferdig med Prodigy'n min. Må seriøst få kjøpt meg flere kabelsko så jeg kan få kortet inn kablene. Tror det vil se mye bedre ut. Ble overrasket hvor stille den ble :) Mangler Multilink fittings for å få koblet ferdig med bare rør. Det får bli på neste lønning.

 

Ser bra ut det der. Så selv i går natt at det var plass til en 280 og en 200 rad., men lurer litt på om det kanskje blir bedre air flow med en 140 rad. istedenfor en 200 rad.

 

Kunne du slengt opp et par bilder av andre siden av kabinettet også? Og hva tenker du å gjøre med GPU? Er jeg helt blind eller har du ikke montert noe GPU enda?

Lenke til kommentar

Hvordan er mulighetene for å borre hull med dioder osv i vannet?

Få selvlysende slager/væske.

 

Tips?

Har installert en effektdiode, som ligger inntil kobberenden på tanken. Har da måtte få kablene ut gjennom et selvborret hull, og med litt silikon rundt så er det tett uansett trykk. En diode i selve tanken er nok lettere, og vil kreve å borre f.eks 5mm hull, som du har litt silikon i, og som vil presse seg ut i kantene når du presser på plass dioden.

 

Ta gjerne litt på baksiden og i kanten uttenpå etter montering for å være sikker. ;-)

Lenke til kommentar

Sånn ca ferdig med Prodigy'n min. Må seriøst få kjøpt meg flere kabelsko så jeg kan få kortet inn kablene. Tror det vil se mye bedre ut. Ble overrasket hvor stille den ble :) Mangler Multilink fittings for å få koblet ferdig med bare rør. Det får bli på neste lønning.

Hva med alle kablene på sidedøra?
Lenke til kommentar

Jeg modifiserte skinna med usb, lyd, av/på knapp og reset knapp. Kappet den i to så brukte jeg den delen med bare bryterne, monterte de i toppen av kabinettet. Har ikke råd til skjermkort enda, men skal sette inn et GTX 670 kort med vannblokk. Ser nå at jeg må skaffe meg et par med nye SATA kabler som er litt tynnere. Venter med resten av kobberrørene til jeg får satt inn skjermkortet. Skulle kanskje hatt en annen viftestyring som bygde litt mindre, Aquaero'n er bare et par millimeter unna ratiatoren i toppen. Kommer vel til å bytte til hvitt lys og blank kjølevæske etterhvert tror jeg.

post-211202-0-82733000-1366384293_thumb.jpg

post-211202-0-63614100-1366384353_thumb.jpg

post-211202-0-96006800-1366384804_thumb.jpg

post-211202-0-10152600-1366384932_thumb.jpg

post-211202-0-79487200-1366385510_thumb.jpg

Endret av Dacom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...